לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2020

תודה על השיתוף בפייסבוק + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


בסוף השבוע שמתי לב שכמות הכניסות לבלוג גדלה באופן לא רגיל... "חקרתי" קצת וגיליתי שהכניסות הן מהדף של הבלוג בפייסבוק. כנראה שמישהו/י עשה/עשתה שיתוף. בד"כ כמות הכניסות היומית לבלוג כאן (יש גם בלוג מקביל (העתק) ב"תפוז") היא באזור ה-10 כניסות ליום (אתר "ישראבלוג" חזר לפעול לא מזמן ועדיין "מתעורר מהתרדמת שלפני"), הפעם היו לי 271 (!) כניסות ביום אחד... (שבת במקרה זה). הנה צילום מסך מהססטיסטיקות של הבלוג:





הפוסטים בדף בפייסבוק הגיעו ל-744 (!) אנשים השבוע (בעיקר בסופ"ש) הזה. מרשים מאוד. שוב... תודה רבה למי ששיתף/ה! מי יודע אולי אזכה להכיר בת-זוג כמו שאני מחפש בדרך הזו אה? (זה מאוד יפתיע אותי... אם כך יהיה... לטובה, כמובן), לאחר שנים של מאמצים... בהערת אגב, כמות הפניות לבלוג מאז פתיחתו (13 שנים ו3 חודשים לאחור, אפריל 2007) היתה קטנה ביותר, אבל היו, במשך השנים, בחורות שפנו אלי וגם נפגשתי עם חלק (לא יצא לי, לצערי, לפגוש את האחת המתאימה), אז זה לא שהיתה 0 היענות, אבל די קרוב לזה..

 

והנה צילום מסך של הסטטיסטיקות של הדף בפייסבוק:




אני למוד ניסיון ואכזבות בתחום הזה של הכרויות... ואינני יחיד בזה, אבל אנשים מצליחים יודעים ליפול ולקום, ליפול ולקום וחוזר חלילה (חלילה..) עד שלפעמים מגיע מזל. אם, במקרה.. (סיכוי אחד ל...) אכיר, בזכות השיתוף הנ"ל, מישהי מתאימה ותצא מזה חתונה, אהיה חייב תודה (למרות שכבר "אמרתי" לעיל..) למי שניסה/ניסתה לעזור לי.


אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות
נכתב על ידי , 28/7/2020 00:02   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)