לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2021

"בחירת בן/ת-זוג מוגבלת" או "למה זה לא עובד 2" + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


בהמשך לפוסט הקודם ("למה זה לא עובד?"). כשכתבתי את הפוסט הנ"ל גלשתי לכתבה על מחקר בנושא הMHC (חלק מהDNA של בעלי חוליות ('בעלי חוליות' כולל את היונקים) שקשור למערכת החיסונית). ידוע שהנ"ל מתבטא בריח מסויים שאנשים מסוגלים להריח ושלפי ניסויים, אנשים מעדיפים ריח שונה בבן/ת-זוג כלומר MHC שונה (כנראה שזה מעניק לדור הבא המשותף, אם יהיה, מערכת חיסון טובה (מגוונת) יותר). אגב, את זה אני יודע כבר מזמן (ולעניות דעתי זה רק פרט קטן בהתאמה זוגית).

 

כשאני כותב פוסט ומציץ בכתבות שאני מקשר תוך כדי, לא תמיד אני 'צולל' לכל הכתבה אלא קורא בריפרוף ומנסה להבין את עיקרי הדברים. אח"כ, לפעמים ואם יש לי זמן ועניין, אני מתעמק יותר. כך יצא שקראתי, אחרי כתיבת הפוסט ובסוף הכתבה, קטע מעניין. מסתבר שבניסוי הנ"ל (שמעתי בעבר על כמה כאלה, אבל זה היה כנראה מקיף ומעמיק יותר) מצאו, באירופה ובמיוחד בהולנד, הבדלי MHC בזוגות יותר מהצפוי שיהיו באופן אקראי. הנתונים כללו, מסתבר, גם את ישראל.

 

בישראל, שימו לב, לא נמצאו אותם ההבדלים כפי שנמצאו באירופה. תרגמתי, בתרגום חופשי, את הקטע מהכתבה שמעניין אותי לצורך הדיון והנה הוא:

 

"החוקרים משערים כי ממצאיהם מספקים עדות חזקה ליכולת אנושית להריח MHC באחרים ולהעדיף בני/ות-זוג ששונים מהם (במובן הזה של MHC (ע.ל.נ.)). הם משערים שהעדפה כזו יכולה להתבטל כאשר יש מנהגים תרבותיים, כמו אלה שנמצאו בישראל, כאשר בחירת בן/ת-הזוג מוגבלת עקב מעמד חברתי או מנהגים משפחתיים".

 

אז אולי "הרקדן" (אני) יכול לטעון שהרצפה עקומה אבל בעצם הוא (שוב, אני) לא יודע "לרקוד"... ואולי בכל זאת יש כאן משהו. מעבר להשתייכויות באוכלוסיה כמו ערבים-יהודים (שבהן אין הרבה נישואי תערובת), יש גם 'קבוצות זרות' כאלה בין יהודים, למשל אני משער שיש מעט מאוד נישואי חילונים-חרדים, אבל אולי זה בא לידי ביטוי בעוד קבוצות באוכלוסיה(?).

 

כשיש הרבה פלגנוּת (מסיבות שונות. אני לא נכנס לסיבות ואם הן מוצדקות או לא) זה מגביל את מספר בני/ות הזוג שאדם יכול/ה למצוא. אז הנה אולי עוד סיבה (יש מי שיאמר/תאמר "תירוץ") מדוע אין לי עדיין זוגיות למרות שנים רבות של מאמצים...

 

 

"סופר כוכבים", גירסה כלית לשיר שצויין בחידה (לא שלי) שהזכרתי בשני פוסטים קודמים:

 



אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



צהריים/אחה"צ טובים והמשך סגר נעים לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 19/1/2021 13:48   בקטגוריות אבולוציה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)