לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021

זיהום אביך + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


משחק מילים על "זיהום אוויר" (עוד אחד דומה (ושקדם לזה) שחביב עלי הוא "מזג אביך" (במקור "מזג אוויר")).

מי ששם/ה לב בימים האחרונים היה זיהום אוויר גבוה כמעט בכל הארץ. אולי זו רק תחושה סובייקטיבית, או שלא קשורה לזה, אבל הרגשתי את זה קצת באף (ואולי זה היה בגלל יובש ולא זיהום אוויר). מהמעט שאני מבין בנושא וקראתי, רוב הזיהום הפעם היה אבק (תופעה טבעית?) אבל בעקבותיו באזורים מאוכלסים עם כלי רכב רבים, כמו גוש-דן, נוצר זיהום אוויר נוסף.

 

עשיתי "תחקירון" במרשתת ולמדתי (האמת שכבר לפני שנים לא מעטות ידעתי על זה) על חלקיקי PM2.5, PM10 ועוד. ברמה הפרטית, כבר הזמנתי מחו"ל מכשיר מדידה (ממש לא יקר) שמודד כל מיני סוגי חלקיקים באוויר הקרוב. כמו כן קניתי מטהר אוויר אוטומטי, מכשיר שכולל בתוכו: מסנן תלת שלבי, מנוע עם מאוורר, חיישן מבוסס לייזר לזיהוי רמת הזיהום באוויר (כמות החלקיקים) וכמובן מחשב קטן שמפקח על הפעולה. גיליתי שיש גם מכשיר טיהור כזה (שוב, די זול) אבל קטן יותר גם למכונית, גם אותו הזמנתי...

 

ממה שקראתי במרשתת, כל החלקיקים המזהמים הללו לא ממש בריאים. שוב ממה שהבנתי ממה שקראתי, מה שחשוב הוא החשיפה המצטברת. בערך כמו עניין העישון. מסיגריה בודדת כנראה לא נגרם נזק רב, אבל עישון כבד של שנים רבות בהחלט עלול להיות לא בריא או אף קטלני.

 

ברמה המעבר לפרטית, הסתכלתי במפת זיהום האוויר העולמית לזמן זה. בזמן שכאן כבר כמה ימים יש/היה(מתחיל להשתפר בשעות האחרונות) זיהום אוויר גבוה, ברוב אירופה איכות האוויר היתה מצויינת. כך גם באמריקה. בפולין, בטורקייה, בערב הסעודית, בהודו ובסין היה דווקא זיהום אוויר גבוה.

 

וכאן חשבתי לעצמי כיצד זיהום אוויר מתמשך משפיע על חברה/מדינה. מן הסתם, זהו עוד נתון אחד שיכול להשפיע על איך מדינה/חברה מתפקדת. לדעתי סביר שבמדינה שבה יש יותר זיהום אוויר מתמשך (כאמור, האפקט המצטבר הוא החשוב) תהיה תוחלת חיים קצרה יותר. הייתי מהמר גם שבמקום שיש זיהום אוויר מתמשך לא תתפתח תרבות/כלכלה מפותחת. אבל זה לא כל-כך פשוט... נראה שבסין יש כעת (אני לא יודע אם זה עניין מתמשך) זיהום אוויר גבוה ולעומת זאת הכלכלה שם פורחת. מן הסתם ככל שחברה/כלכלה מייצרת יותר דברים פיזיים (מוצרים פיזיים) כך נראה שיהיה בה יותר זיהום אוויר, אם כי גם זה לא חייב להיות מדוייק כי יש טכנולגיות שיכולות להקטין זיהום אוויר.

 

עד כאן ההתפלסות שלי להפעם... על זיהום האוויר.

 

 

אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)

כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].



לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 14/12/2021 22:22   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)