לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בבועה


בלה בלה בלה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


אני מאוהבת
נכתב על ידי , 15/8/2007 22:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-
לדבר, ויותר מזה לדבר מהר, אבל ממש מהר...
אולי אני אהיה שדרנית כדורגל? או אעבוד ברדיו?

הכי רע-
מממ, להשלים עם דחיה. גם לדחות אנשים וגם לשמוע לא לפעמים- אני לא מסוגלת

הכי כיף-
הכי כייף ביחד. ואם אפשר להיות מאוהב, ההרגשה הכי כייפית!!!

הכי טעים-
שוקולד, כמובן!

הכי מגעיל-
נזלת צהובה מוגלתית

הכי יפה-
שקיעה וזריחה , הכי יפה בים או בין ערים ראיתי גם זריחה בים וגם שקיעה בהרים- מדהים

הכי מצחיק-
סיטואציות לא קשורות, מישהי שאני מכירה מביאה משפטים שלא קשורים לחיים- מצחיקה אותי בטירוף. פעם היא התחילה עם מישהו ואמרה לו, "מה אתה לא זז? אני זזה אליך..."- לא קשור לחיים, אבל עבד לה-

הכי מוזר-
לראות ניגודים ביחד. נמשל זוג שאחד שמן והשני אנורקסי או גבוה ושמן- לא מסתדר לי בעין

הכי כואב-
בגידה לא משנה ממי. תקיעת סכין בגב- לא נסלח

הכי בלוג-
ישרא

הכי שם-
לודמילה- שם חזק

נכתב על ידי , 15/8/2007 22:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס ביבר ב-11/7/2010 21:19
 



תשובות לשאלון השבועי


כיצד את מפייסת מישהו שפגעת בו?
תלוי מי, אם זן חברה בדר"כ ביום כייף של שופינג בית קפה או ספא... אם פגעתי בהורים שלי צריך לדבר על זה...
ואם זה חבר אז זורמים איתו רוב הפעמים לערב כדורגל...

כשמרגיזים אותך או מעליבים אותך מה תגובתך? איך את מגיבה?
כמו ספוג. אני סופגת סופגת עד שאי אפשר כבר. ואז אני כמו הר געש (ואז חבל..)

מה הדבר שהכי מעצבן אותך, שאחרים עושים לך?
שקרים בגידות וריכולים

איך תגיבי על הדבר הכי מעצבן הזה, והאם תסלחי?
תלוי למי על מה ומתי. היום אין לי משחקי אגו כמו לפני כמה שנים

כשאת ממש שמחה מה צריך לעשות בשביל להעכיר לך את השמחה?
די קשה להשפיע עלי, רק חבר או חברה קרובים יכולים להשפיע על מצב הרוח שליף אלא אם מישהו מנסה להרגיז אותי בכוונה, ואז יש כמה דברים (כמו לחקות אותי, או לתקן אותי במשפטים או סיפורים)

מה מצב רוחך בדרך כלל?
אופטימית 99% מהזמן

האם מצב רוחך משתנה הרבה?
רק בזמן הזה בחודש

באיזה מצב רוח את הכי אוהבת להיות?
שמחה כי אז אנשים מגיבים אלי בחיוך

האם יש מצב רוח, שאת כמעט אף פעםלא נמצאת בו?
לא אני בת, בגיל ההתבגרות חוויתי את כל הרגשות הקיימים


האם את במצב של כעס וחיכוכים עם ההורים שלך או בקשר טוב איתם?
משתנה. בת' האחרונה טוב. כי אני כבר בוגרת

איך את מגיבה כשאת שמחה עד הגג בגלל משהו שסופסוף קרה ופתאום משהו נכנס ומודיע לך שזה טעות?
חיוך תמידי על הפנים ואני ממש נחמדה

נכתב על ידי , 10/8/2007 01:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס ביבר ב-11/7/2010 21:23
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 37




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינצטה בפוטנציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינצטה בפוטנציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)