לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Two roads diverged in a wood, and I- I took the one less traveled by, And that has made all the difference.

Avatarכינוי: 

בת: 17

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2008

אחרי הרבה זמן, עדכון עצבני [או: כשאין מוצא כותבים בבלוגים נשכחים]


אוח, איזה עצבים.

אי אפשר לדבר נורמלי עם אף אחד פה.

הטלוויזיה נתקעה על פאקינג ערוץ הביוגרפיות ובפייסבוק הפרופיל שלי לא זמין.

אחותי החליטה לריב איתי שוב על נושא טיפשי ומטומטם, פאקינג טלפון, ואז עוד לעשות מזה פגיעה אישית ביחסנו. אני לא אתפלא אם מחר היא תבוא ותדבר איתי על זה שהריב היום היה תוצאה של תחושות פנימיות שהיא צוברת או בולשיט בסגנון.

 

וירושלים חונקת אותי. אי אפשר כבר שהכל קשור בהכל. התברר שאביגדור, הבחור בעל הנטייה לצוץ בעיתות משבר, שוב הגיח מעבר לפינה והתברר שהוא מכיר וקשור לחברים שלי, ממבשרת שלי. אוחחחחחח. איזה עצבים. עד שיש מקום שבו אני יכולה להיות שקטה שהדברים לא מתערבבים האחד בשני באים האנשים שיהרסו את האשליה הזאת:

 

"זהב שלי" לומד באקדמיה, בכיתה עם חברה של הבחור המיתולוגי בחייה של החברה הכי טובה שלי [שעם האקס שלה אני יוצאת], שחברתה הטובה הייתה עם אח של "זהב שלי", שחברתה הטובה של חברה הטובה יוצאת בדיוק עם טרומבוניסט אחד מהתזמורת, שהוא החבר הכי טוב של אביגדור, בשידוך של אביגדור, ש- כך מסתבר - כותב על קירות של אנשים מהשכבה שלי, שלמדו עם "זהב שלי" באקדמיה בעבר. אררגגג. בלתי אפשרי לנהל יחסים בלתי תלויים בירושלים הזאת.

 

אין לי איך לסגור פה. כוסאמק.

נכתב על ידי , 14/10/2008 00:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-23/10/2008 18:19
 





12,524
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Madonna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Madonna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)