לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה הזמן להתחיל להמשיך...


"אין להתבייש לומר את מה שאין מתביישים לחשוב" (מישל דה מונטיין)

כינוי:  ג'סיקה ..

בת: 35

ICQ: 198388277 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

ואאוווווווווו


כלכך הרבה זמן שלא הייתי פה

עברה שנה!!

ואני עדיין יושבת לעדכן בלוג שמצד אחד שכחתי מקיומו אבל מצד שני כואב לי לקבל את ההתראה הזאת שאם לא אעדכן ימחקו לי את הבלוג תוך חודש.

את כל מה שכתבתי ימחקו לי?! לא מוכנה..

לא נראה לי שנשארו פה קוראים.

אבל כמו תמיד, כותבת בשביל עצמי.. כואב לי הראש מאוד.

נראה לי שאלך לישון צהריים (?!)

והלוואי, בלוג יקר שנתראה שוב בקרוב:)

נכתב על ידי ג'סיקה .. , 4/12/2008 18:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'סיקה .. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'סיקה .. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)