לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LOVE HURTS

בהההיייייייי!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

מילה חזקה ניראלי...


בגידה - Betrayal


 אני אוהבת אותך

אני שונאת אותך

אני אוהבת אותך

אני שונאת אותך

אני אוהבת אותך


ואותך אני ממש שונאת.

כן, אותך..

זה נראה לך מה שהיה  אמור לקרות?

אני כל כך מיצטערת על היום שבו הכרתי


חחחחחחח איזה יופי!

חחחח

 

בייי

 

 

 

נכתב על ידי , 28/5/2007 12:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 33

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDown in a hole אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Down in a hole ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)