לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LOVE HURTS

בהההיייייייי!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

סוף סוף


הרופאים הם מלאכי מוות

וכך כם החולים האחרים. (חלקם)

תרופות הן כמו סם.

החולים מטרידים אותי, (ניכנסת לחרדות)

ואחר כך הרופאים רושמים סמי הרגעה ...

ככה המעגל מיסתובב.

אני אשאר אסירה ... (אין מצב)

חברים מבקרים יש להם חיים מלאים, בעלי תוכן.

איש אינו יכול לעזור לי ... (רע לי)

אני מקנא בחירותם,

הם מוציאים אותי מדעתי ... (כדורים, רופאים, ילדים...)


סוף סוף אני בבית...

הכל ניגמר..

אין סבל יותר...

דני אני אוהבת אותך!!!

נכתב על ידי , 14/8/2007 00:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 33

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDown in a hole אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Down in a hole ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)