לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blood Suger Sex Magic


איכשהו באנגלית הכל נשמע הרבה יותר טוב.

כינוי: 

בן: 34

ICQ: 429210578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

שיכור של תרבות.


בתוך שישי שלא נגמר אני שוחה בים של קפה ומחשבות. ואני אוהב את הריח שמסביבי.

אני מרגיש עמוק מדי וזה מסריח ומדהים בו זמנית.

ואני נזכר בשמירה הזאת. הספציפית ההיא שהייתה לי השבוע.

ישבתי על הכיסא החורק וחפרתי בחול עם הנעל שלי. הרגשתי כל כך קטן כשהמדבר הזה מקיף אותי.

אבל, בפעם הראשונה בהרבה זמן, הרגשתי עם כוח.

והרגשתי שאני יושב שם, ואחראי על בטחון של כמה וכמה אנשים.

מי יודע,

אולי הדרך הזאת כן נכונה בשבילי.

נכתב על ידי , 16/5/2009 03:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יש מקום ב-17/5/2009 21:46
 





903

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליש מקום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יש מקום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)