לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם מתים,עדיף למות מצחוק


ידעתם שסגול זה השחור החדש ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

גשם




אין משהו יותר מרגיע מלשבת בחדר חמים,קטורת,ברקע מוסיקה שקטה שתענוג לשמוע,

כוס תה מרווה ומליסה,ספר טוב,

הטפיחות העדינות של הטיפות על החלון וההרגשה שהשליטה חוזרת אלי.

שהכל טוב בינתיים ושיהיה טיפשי לחשוב על הדברים הלא נכונים עכשיו.

צריך לקבל את הזמן איך שהוא בא,

את הרוח כמו שהיא נושבת,

ואת האישה כמו שהיא :]

כן,משורר צרפתי. כמה רומנטי.

 

עושה לי כל כך טוב רק לחשוב על הגשם,ואני לא יודעת למה.

לכל טיפה יש מטרה שהיא חייבת להגשים במסלול חייה הקצר.

כמה זמן חיה טיפה? אולי כמה דקות במקרה הטוב?

כמה זמן לוקח לה ליפול מלמעלה? להפרד מהענן?

ליפול בדיוק בזמן הנכון ובמקום שאליו היא מיועדת, צריך להעריך כל טיפה וטיפה!

אני חושבת שמאוד קשה להיות טיפה,במיוחד בישראל.

 

ואחרי הגשם והסערה וכל הרוחות, אני אצא לטייל ואריח את הריח הנקי הזה,הטהור שהגשם השאיר ואולי אפילו אראה איזו קשת.

וגם אותה אני אעריך.

 

כי זה בעצם הסוד. להעריך את הדברים המזעריים שמרכיבים אותנו.

 

כן,זה היה פוסט אופטימי כמו סוכרייה יותר-מידי מתוקה שרק יצאה מהעטיפה,אבל שוב-

מה אכפת לי?

גשם!

 

 

 

ועוד מעט אני הולכת לנגן לי קצת בפסנתר:]

נכתב על ידי מונה ליזה עם שפם , 20/12/2007 17:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Forever Young ב-11/1/2008 11:00
 



ככה אני אזכור אותך.


 

הירח מעולם לא נארה יפה יותר. הוא קרן באור צהוב,באיר לך את הדרך בלי לדעת לאן את הולכת.

האור חימם אותך,כבר מזמן לא הרגשת חום,לפחות לא כזה,שבא מבפנים.

 ואת רקדת כמו שלעולם לא העזת. רקדת לצלילי מוסיקה שרק את שמעת,ריחפת באוויר בצעדים קלילים,והיה נדמה לי שהרוח סוחפת אותך,שאת עפה,חסרת שליטה בפעם הראשונה בחיים. השיער שלך התנופף וזרח לאור הירח. העיניים שלך היו עצומות ורק הידיים נשלחו קדימה,כמו בניסיון נואש לחבק את כל העולם בפעם האחרונה.

 אבל הידיים שלך היו קטנות מידי ויש דברים שאפילו את לא תצליחי לעשות.

אני לא אשכח את המבט שלך. מבט שיש בו די לנצח. היית כל כך טהורה פתאום,שכמעט שכחתי מאיפה באת;העור שלך,השקוף החיוור שמעולם לא התמסר למגע,השפתיים הרכות שתמיד התהדקו בלי לומר מילה.

 לא הצטערת ללכת.למה שתצטערי?הרי מצפות לך חוויות אחרות שם,בצד השני,ואת לא פחדת,כי לא הרשית לעצמך.

לא הצטערת לעזוב אותי,לא היה לך אכפת שהיינו יחד רק תקופה קצרה, ולי לא הייתה הזכות להתלונן.

נתת בי מבט אחד,אחרון עם העיניים הכהות שלך,העיניים שיכולות להמיס חומות רק במבט.

ואז נעלמת.

ואני קברתי אותך והבטחתי שלעולם לא אשכח אותך,שלעולם לא אחליף אותך באחרת. וככה אני זוכרת אותך,

אושר שלי.

 

_

 

זה נכתב בסוף החופש של כיתה ז',לפני תחילת כיתה ח'.

תקופה בעייתית משהו..

מצחיק לחשוב שבאמת האמנתי שאני לא אהיה מאושרת יותר.

מפגרת.

האושר הכי גדול,נמצא בדברים הכי פשוטים,וזה שלא ידעתי להעריך אותם זו אשמתי בלבד.

אני לא יודעת למה התחשק לי לשים את הקטע הצולע הזה כאן. אולי כדי לראות על הכתב את השינויים שחלו בי.

אז כן,קטע מפגר של ילדה בכיתה ז',אבל היי.. אני מקווה שפיגור נעלם עם השנים!

או שלא ? :]

 

_

 

מחר יש לי אודישן,ואני עדיין לא יודעת מה לשיר,כמה אופייני.

מחר אני גם הולכת לצבוע את השיער,שוב. כמה אופייני.

 

-

 

וכרגע אני נוטשת את המפקדה לטובת לאטה,כן,חזרתי להתמכרות שלי,אבל בינתיים  לא אכפת לי במיוחד:]

 

עדכון חסר תועלת בתוך תקופה עמוסה ודוחק שלפעמים מעלה חיוך.

מה אכפת לי?  חורף !

נכתב על ידי מונה ליזה עם שפם , 17/12/2007 19:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מונה ליזה עם שפם ב-19/12/2007 18:23
 



אל תסתכל בקנקן,אלא במה שיש בו


גם אם הקנקן יפה-יכול להיות שיש בו סמים.

(ואז ורד לא תאהב את זה.)

נכתב על ידי מונה ליזה עם שפם , 4/12/2007 10:41  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/12/2007 19:28
 



אי אפשר ליפול לנצח ..


בחוץ קר ואני עסוקה ברביצה חסרת משמעות על הספה,מצונפת בתוך שתי שמיכות פוך שמנות,שותה תה חם וחושבת מחשבות של חורף.

ואז המחשבות שלי התחילו לנדוד למקומות עמוקים יותר.

התחלתי לחשוב על כל מיני דברים,כשפתאום הפציעה בי ההבנה.

כל כך קל לשבת בתוך בור חשוך ולרחם על עצמך במקום להלחם ולמצוא דרך יציאה. קל לשקוע וקשה לשחרר את המועקה.

קשה,אבל אפשרי.

קשה לצאת נגד הכל,נגד עצמך,לטובתך לשם שינוי,הרבה יותר פשוט לשבת ולבכות את מר גורלך.

והכי פשוט,לבכות על כמה החיים יכולים להיות יפים אם רק תיתני להם,ולמה לעזאזל את לא נותנת להם.

לכולנו יש את האפשרות להיות מה שנרצה,או לא נרצה.

כולנו יכולים להיות גנבים,רוצחים,פושעים או בני אדם ישרים,בריאים בנפשם,אופטימיים,שמחים.

הכל עניין של בחירה.

בעידן שלנו להיות מאושר נחשב לטאבו. ונגד זה צריך לצאת.

התקופה הזו שלנו מעודדת בני אדם להתסגר,להפנים את עצמם ואת היופי שבהם,להדחיק את מה שמסב להם אושר.

אז נכון,יש רגעים קשים,ובן אדם נופל הרבה פעמים. אבל אחרי שנופלים פעם אחת,נעשים מודעים לאפשרות הנפילה,מתחסנים.

אי אפשר ליפול לנצח,מתישהו הנפילה תסתיים,כי שום דבר לא נמשך לנצח.

מה שיכול לעצור את הנפילה,או מי שיכול לעצור את הנפילה,אם להיות מדוייקת הוא קודם כל האדם עצמו,ואם האדם לא עוצר את עצמו,מה שיעצור אותו תהיה תחתית התהום,והתחתית יכולה להיות הרבה דברים.

הנקודה היא,שכל דבר הוא עניין של בחירה,כי אי אפשר ליפול לנצח!

 

 

נכתב על ידי מונה ליזה עם שפם , 1/12/2007 16:45  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מונה ליזה עם שפם ב-4/12/2007 10:46
 





Avatarכינוי:  מונה ליזה עם שפם

בת: 32

MSN: 




2,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונה ליזה עם שפם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונה ליזה עם שפם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)