לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם מתים,עדיף למות מצחוק


ידעתם שסגול זה השחור החדש ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


חדר אפל
אין קול אין רחש
צל מעלי
רק השעון
נוקש ברעד
אל תוך הלילה
מי זה עוצר שם עכשיו בתוכו
בכל כוחו
את הבכי
מי את פניו שם טומן שוב בכר
רטט מוכר
על הלחי
על שפתי נשבר
מי מי מישהו בוכה
חרש לידי
מי מי איש אינו בוכה
מלבדי

קול צעקה
אני חונקת
פחד הומה
הוא לצידי
ישן בשקט
הוא לא שומע
יד מגששת קרבה אל פניו
אל שתי עיניו
לא נוגעת
על המרחק שנפער עד אליו
עד זרעותיו
לא יודעת
לגשר עכשיו
איש אינו בוכה בחדר מלבדי
 


נכתב על ידי מונה ליזה עם שפם , 19/1/2008 15:35  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'יפלוחה ב-3/2/2008 20:11
 



לפעמים


לפעמים בא לי פשוט לאכול ולאכול ולאכול,

עד שאני אתפוצץ.

עד שאני אקיא.

עד שלא יתחשק לי לאכול לעולם.

 

לפעמים בא לי פשוט להיות כל כך מגעילה,

עד שלא יישארו לי חברים.

עד שכולם יפנו לי את הגב.

 

לפעמים בא לי לצרוח כל כך חזק,

עד שייגמר לי הקול,מעבר לצרידות,

עד שלא אוכל לשיר ולדבר.

 

לפעמים בא לי לצחוק כל כך חזק,

עד שהעיניים שלי יצאו מארובותיהן,

עד שלא יהיו לי עיניים ואני לא אראה שום דבר.

 

לפעמים בא לי לנגן כל כך הרבה,

עד שהידיים שלי ינשרו ולא יתנדנדו לצד הגוף בצורה כל כך מגוחכת.

 

לפעמים בא לי למחוק את עצמי מהעולם,

מספר הטלפונים,

מהאייסיקו,

מהמסנג'ר.

כדי שישכחו שפעם הייתי.

 

לפעמים בא לי לחיות בגדול.

בלי להתנצל.

 

בא לי לעשות כל כך הרבה טעויות,

ועדיין להתקבל באהבה ובחיבוק.

 

לפעמים בא לי לכתוב את כל מה שיש לי בראש.

את כל השטויות הכי מפגרות,

המחשבות הכי רעות,

שלא תחשבו שיש בי שמץ של כשרון.

שלא תחשבו שיש לי זכות קיום בכלל.

 

 

 

לפעמים בא לי להרשות לעצמי,

להיות חצופה,

לקלל,

לצעוק.

 

 

לפעמים בא לי להיות אנושית.

אבל במלוא מובן המילה.

 

סליחה על פרץ חוסר הכישרון,זה פשוט יצא ממני פתאום.:|

 

 

 

 

נכתב על ידי מונה ליזה עם שפם , 12/1/2008 17:19  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מונה ליזה עם שפם ב-18/1/2008 11:16
 




One day your story will be told
One of the lucky ones whos made his name
One day they'll make you glorious
Beneath the lights of your deserved fame

And it all comes 'round once in a lifetime
like it always does.
Everybody loves you 'cause you've taken a chance
out on a dance to the moon
To soon
And they'll say told you so, we were the ones who saw you first of all
we always knew that you were one of the brightest stars

One day they'll tell you that you've changed
Though they're the ones that seem to stop and stare
One day you'll hope to make the grave,
before the papers choose to send you there

And it all comes 'round once in a lifetime
like it always does.
nobody loves you 'cause you've taken a chance
out on a dance to the moon
To soon
And they'll say told you so, we were the ones who saw you first of all
we always knew you that you were one of the brightest stars 

 

One day your story will be told
One of the lucky ones whos made his name
One day they'll make you glorious
Beneath the lights of your deserved fame

And it all comes 'round once in a lifetime
like it always does.
Everybody loves you 'cause you've taken a chance
out on a dance to the moon
To soon
And they'll say told you so, we were the ones who saw you first of all
we always knew that you were one of the brightest stars

One day they'll tell you that you've changed
Though they're the ones that seem to stop and stare
One day you'll hope to make the grave,
before the papers choose to send you there

And it all comes 'round once in a lifetime
like it always does.
nobody loves you 'cause you've taken a chance
out on a dance to the moon
To soon
And they'll say told you so, we were the ones who saw you first of all
we always knew you that you were one of the brightest stars 

 


נכתב על ידי מונה ליזה עם שפם , 12/1/2008 15:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מונה ליזה עם שפם

בת: 32

MSN: 




2,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונה ליזה עם שפם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונה ליזה עם שפם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)