לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נצלו את החיים, כי גם הם נגמרים בסוף (:



כינוי:  דנדי ליברמן

בת: 30

ICQ: 439067411 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

ל'ג בעומר - עידכון


אתמול היה ל'ג בעומר , היה מעעעעעעלף ואי .

לראות את דניאל בערב ולהיות איתו כל הלילה בחוץ

ואז לחזור הביתה איתו ולישון איתו ואז לקום בבוקר ולהיות איתו

איייייין אין זה היה חלום באלוהים (:

מאוד נהניתי הייתי צריכה את הזמן הזה איתו ,

התגעגעתי לישון איתו התגעגעתי למגע שלו בלילה

אני כלכך אוהבת לישון איתו ,

החיבוק הכלכך חזק אבל עדין שהוא מביא לי שאני נרדמת איתו

ולקום בבוקר ולראות אותו מחבק אותי עדיין ושהוא לא זז ממני כל הלילה

איייייייין אין על זה בעולם אין :]

אני כלכך אוהבת את הילד הזה ..

הוא פשוט לא מבין עד כמה .

אבל בזמן האחרון יש כלכך הרבה מתיחות באויר כלכך הרבה כעסים באויר

בעיקר אצלי , הוא שמנסה עוד איכשהוא להרגיע ולהירגע ,

ואני זאתי שמכל דבר קטן מתעצבנת .

המצב אצלי בבית לא משהו כרגע , ככה שאני מאוד רגישה

ובגלל זה אני מתעצבנת בקלות ומכל דבר אפילו שטויות

ובלי כוונה זה יוצא עליו :/ והוא סופג ..

אני לא מבינה איך הוא סופג כלכך הרבה כעס ממני הוא פשוט מלאך .

אין לי את המילים לתאר כמה שהוא מדהים .

הוא הילד הכי מדהים שיצא לי להכיר בחיים הוא מלאאאאאאאך פשוט .

הוא כלכך מבין כלכך אוהב כלכך תומך ..

אין לי את הדרך והצורה והמילים להודות לו על כל מה שהוא עושה בשבילי .

ואין לי את המילים להגיד כמה אני מצטערת על היחס המזלזל שאני נותנת לו :/

יפה שלי אני יודעת שבאיזשהוא שלב אתה תהיה פה ותקרא את מה שאני כותבת

ובגלל זה אני רוצה לכתוב פה כמה שאני מצטערת ..

אתה אמרת שאתה הולך לישון אבל בכל זאת אני אשלח את הקישור .

אולי תתעורר באמצע הלילה ותיכנס לקרוא או משהו ..

אני אוהבת אותך ילד מדהים שלי ,

אני אוהבת אותך הכי שיש בעולםה זה

אין אחד ביקקקקקקום שמסוגל לאהוב אותך יותר ממני .

אהבת חיי , אני כלכך מצטערת .

הלוואי והיית יודע כמה .

אני מצטערת על היחס המזלזל שאני נותנת לך בזמן האחרון

ועל כל הכעסים שיש לי שיוצאים עליך ..

והדיבור המעצבן והפוגע שלי .

אבל תנסה להבין אותי :/ עם כמה שזה קשה לך להבין כרגע כי נפגעת ממני

אבל רע לי דנדן שלי רע לי ואני צריכה אותך והכעסים יוצאים בטעות לא בכוונה /=

אני מצטערת , אני אוהבת אותך

ואני האחרונה שארצה לפגוע בך . אתה אהבת חיי 3>

אתה היחיד שלי בלב .

 



נכתב על ידי דנדי ליברמן , 12/5/2009 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,944
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדי ליברמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדי ליברמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)