לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

No pain, No gain



כינוי:  Exile

בן: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

ערסים.


הערס הוא סוג של מקטע בתהליך האבולוציוני בין קוף לאצה (חד תא) אשר נוצר בגלל תופעת החופש הגדול ונקטע בשלב מסוים בהתפתחות לפי סוג הערס. זוהי חית טרף תוקפנית, אשר למרות שאינה נמצאת בסכנת הכחדה, היא בכל זאת מוגנת על פי חוק ואסור להורגה. הערס החדש הינו חיה חברתית, הניזונה בדרך כלל מגרעינים ובירה גולדסטר ללא אלכוהול. אצל הערסים קיים מנגנון הגנה מתוחכם הכולל מערכת בריתות מתוחכמת בדומה למערכת הבריתות במלחמת האזרחים הראשונה. הערסים, בדומה לאריות מבלים את רוב זמנם בצפייה בכדורגל.

ערס-פלאפל
לערס זה הרגלי מחייה מיוחדים בהחלט, הוא נוהג לעמוד ליד הקיוסק שנמצא ליד בית ספר. כאשר תבוא לקנות לחמנייה, הוא וחבריו יגיעו אליך בשבריר שנייה, ויבקשו ממך שקל/סיגריה. (ידוע שערס הפלאפל מסוגל לנסות לאסוף תרומות משלושה אנשים בשלוש שניות בלבד!) ערס זה לא יעצור אחרי אסיפת שקל אחד, אלא בדרך כלל יאסוף עד לשמונה שקלים חדשים אשר יאפשרו לו לקנות פלאפל. ערסי פלאפל שונים יגיבו בצורה שונה לסירוב תרומת שקל, יתחננו, יהפכו לאלימים או מהר יפנו לאדם נוסף הנמצא בטווח הראיה שלהם. משפט ידוע של הערס המצוי והחצוי הוא "יש'ך אש"? או "מה השעה בובה"? במבטא מזרחי כבד ובעגה מיוחדת שלא תבייש אפילו את מרגלית צנעני במיטבה. משפט פיתה גורס - "אם תבקש מערס-פלאפל שקל לפני שהוא יבקש ממך, אולי לא תקבל שקל אך תמנע ממנו לבקש ממך ולהציג אותך כקמצן." שבתאי צבי בעצמו, אשר היה גם הוא ערס-פלאפל לתקופה קצרה, הגה משפט זה כמין הגנה עצמית מן ערס הפלאפל בקיוסק . בו הוא מסביר איך להמנע ממפגשים לא נעימים עם ערסי הפלאפל.

מאפייני הערס צעצוע
לרוב יהיה מרוקאי/תימני מתלהב שחושב את עצמו, ויהיה שמן וחסר השכלה ובעל חוש הומור לקוי.
לבושו יהיה בגדי אופנה מזוייפים או מקוריים, העיקר אופנתיים, הוא יכול גם ללבוש צבע ורוד כי זה מ(אאא)גניב וזה חולצה של פולו,90 אחוז מערסי הצעצוע ינעלו נעלי אדידס אלגנט עם פסים שחורים או מוזהמים, נעלי שוקס גנובות או שהאחרים ילבשו אולסטאר כי הם עדיין נשארו בטרנד הישן.
לערס צעצוע לרוב יש ש(אאא)רשראות או עגילים שאמורים להגן עליו בשעת צרה כי סבתא רבא שלו נתנה לו אותה לפני שמתה. הוא חובב את סרטי "מהיר ועצבני" וסרטי פעולה של ואן דאם וסטיבן סיגל.
הערס צעצוע תמיד מצוייד ב"טלפון גנוב" שנקנה בשוק הכרמל. הערס צעצוע ינסה לשחק אותה מופגז בכסף ותמיד ינסה להימצא בחברת קופיפים אחרים.

פאקצה
בעבר, כשהעולם היה שקט, היו האנשים יכולים לגלוש באינטרנט בנחת, ללא כל חיות טרף המחכות לקורבנם מעבר לסיבוב. אך היום, כאשר גולשים נתקלים לפתע בדפים כמו זה, החלו תוהים קורבנות הפקאצות מאין מגיעה מכה זו. מכת הפקאצות האחרונה החלה בחמש שנים האחרונות, כאשר גילו מס' בנות ורודות שעד אז נקראו 'פרחות לייט' את עולם ה'פקאצות' (באנגלית - fakatzot, אין כל קשר למילה fuck), והגיעו לידי החלטה שניתן ליישם שיטה זו גם בישראל. מאז, נהנות ה'פרחות לייט' מכינוי מחליף - 'פקאצה'. אין זה אומר שכינוי זה הינו חיובי ביותר, אך כל הרוצה לקבלו - עליו לבנות עמוד 'כינויים לאייסי' (כמודגם לעיל). סוברים כי הפקאצות נוצרו עקב ניסוי משובש שנעשה ע"י "קהילת הפריקים הקשוחים והאפלים" (ראה ערך פריק), או קפק"א, ויצר את הבלונד רשמית. הפקאצות שותפות למלחמת הפריקים יחד עם הערסים. מריבת הפקאצות מודעות לכך שהם פקאצות, אך ישנם פרטים מסויימים בקוצה זו, אשר מסרבים לקבל את הסיווג הנ"ל! הפקאצה הראשונה הומצאה ע"י אתי פרייליך פאקצ (1941-1970) אשר הוצאה להורג ע"י האומות המאוחדת ב-1970, מה שהאו"ם לא ידע באותו זמן הוא שלפקצות יש מנגנון לוחמה סודי: כשהורגים פקאצה גופה משחרר באופן טבעי ענני גז ורודים רעילים ביותר בעל ריח הבושם שהן שמות על גופן (לשם השוואה- ענן גז בושם מפקאצה אחת שווה לארבע פצצות אטום) גז הפאקצה עדיין נחשב לגז הקטלני ביותר אחרי המתאן (או בשמו העממי- פלוץ). הדרך היעילה ביותר להדברת פקאצות היא השמעת ראפ בריכויזהן.



נכתב על ידי Exile , 31/10/2008 14:39  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,333

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לExile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Exile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)