לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sweet Dream of Broken Girl


פילוסופיה בגרוש...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

סוכות ומה שמסביב


וואו יש לי כל כך הרבה מה לעדכן ודווקא עכשיו אני מרגישה כאילו הכל בורח לי מהראש.

טוב אז אני אתחיל ברשימת דברים שאני צריכה להספיק לעשות בסוכות:

-ללמוד לתאוריה

-מתמטיקה

-פיסיקה

-מחשבים

-לקרוא:

 את הארי פוטר באנגלית

 המפץ הגדול

המשפט האחרון של פרמה

ספר שני בסדרת כישופ (לא זוכרת כרגע איך קוראים לו..)

אראגון

למה גברים אוהבים ביצ'יות

-לעבור על מחברת מד"א

-לאבטח בחג היין:)

-לנסוע לתל אביב

-שופינג

ולהתפלל לשביתה חחח ...טוב כרגע לא זוכרת מה עוד..

אממ  אני אעדכן בהזדמנות...כשאני אזכור מה רציתי..אז ביי לכולם בינתיים:)

נכתב על ידי , 30/9/2007 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לימודים שביתה מד"א ומה שבינהם


אז התחילו הלימודים וחזרנו מהחופש אל י'א9 האמת יש את אחת הכיתות היותר מגניבות, פשוט לקחו את כל האנשים הכי סטלים בשיכבה וקיבצו אותם לכיתה אחת:). בחופש עשיתי קורס במד"א של מע"רים וביום שלישי היה לנו המבחן האחרון, המעשי, ו...עברתי! אז עכשיו אני רשמית מע"רית במד"א .

אמממ האמת שאני במצב רוח מצוין (נראה לי שאפשר להבחין בנימת האופטימית אפילו בכתב) כי סוף סוף סיימתי את הקורס, ועברתי ואין לי את הלחץ של לרוץ לשם אחרי הלימודים לתירגולים, ואני סוף סוף מבינה מתמטיקה, חשבון דיפרנציאלי-חדווה, אנליטית איך שתירצו וטריגו- טריגונומטריה שזו בכלל סיבה למסיבה:).

אמממ המורה שלנו לפיסיקה, שוקי המלך, הסטלן הכריז בשיעור שמי שנשבר לו יכול ללכת הביתה ושגם לא ישבר וגם הוא ילך הביתה, בגלל שיש לנו שעות קצה(נגיד יום שני שלוש שעות אחרונות אחרי שהתחלתי בשעת אפס ואני אמורה לסיים בארבע:/).

היום היתה שביתה, היא באה לי כל כך בטו, קבענו כל הנוער של התחנה במד"א ללכת לים והיה כל כך כיף ...כמובן שההודעה לא הגיעה לכולם כי אירגנו את זה ממש ברגעים האחרונים:Q אבל בכל זאת היה ממש כיף:).

טוב נראה לי שאני אלך לי לישון..הגיע הזמן:)

Noy

נכתב על ידי , 8/9/2007 03:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSun Sat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sun Sat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)