לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

keksi girl 18


יומן אישי על חיי צחוקים בכי דמעות שמחה עצב הכול יהיה כאן...... (אפילו סקס......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

שנה חדש....5/10/2008


שנה טובה תקציר

אך כמה זמן לא הייתי פה בערך 3 חודש ...

טוב לא השתנה הרבה בזמן הזה.. אני עדיין חייה עם החבר אני לא מדברת עם אימא שלי מצאתי עבודה חדשה....

עדיין מדברים על חתונה כבר התחלנו לראות אולמות מחירים הכול...

עם אתם עדיין בקטע הזה שאני עוד צעירה החיים עוד לפניי למה להתחתן....?!

אז אני יסביר לכם משהוא קצר ולעניין....:

אני רוצה לבנות משפחה שאף פעם לא הייתה...  לבנות חיים חדשים רק אני והוא....

ואולי גם ילד....

למה לא... טוב נכון אני עדיין לא מוכנה להשמין לרמה דרסטית כמו הריון אבל אולי במשך הזמן זה ירד ממני כמה שירד ממני על תינוקות... עכשיו דווקא התחלתי לחבב אותם...

המנהל החדש שלי דווקא נחמד... מתייחס טוב והכול משכורת הרבה יותר גבוהה מיכול עבודה אחרת שעבדתי איי פעם...

עובר את ה5000 ₪ לא אל תחשבו דברים אני פשוט נכנסתי לעבוד בחברת סלקום תנאים מצוינים... ממליצה....

חשבנו גם לקנות דירה עם הזמן משהוא יותר גדול משני חדרים וחצי.....

 

עם המשפחה שלי אני לא ממש בקשר חוץ מאחותי ודודות שלי ....

לפני חודש לסבא שלי היה יום הולדת שם כול המשפחה התכנסה אימי הייתה שם... לא ממש דיברתי איתה לא סובלת אותה....

דבר אחד לא יצא טוב מכול הערב הזה... אפילו חבר שלי קיבל הרעלת קיבה מהאוכל....וחבר של אחותי...

אאע לא למה דווקא בסוף הערב: -אימא שלי כרגיל ניסתה לנצל את חבר של אחותי במקום להישאר עוד עם סבא ועם כולם כי כול הצעירים של המשפחה תכננו לנסוע לבית קפה לשבת שם כי היה משעמם וחנוק... היא ניסתה להצטרף אלינו וחבר של אחותי {אבי}רצתה שיסיע אותה לבייתה אז בדיוק אני ודודה שלי עמדנו ליד הכביש ואימי התחילה להגיד כואבת לי הרגל {והיא עוד הולכת על עקבים} אז אמרתי לה אז בשביל מה את לובשת עקבים?!

אז היא אמרה: "לא היה לה דבר אחר ללבוש" אמרה בזלזול... ב"טעות" בכול רם אחריי שהיא התרחקה, והתחילה לחצות את הדשא בעקבים אמרתי לה הלוואי שטיפול ותשבור תרגל שנייה אחריי שאמרתי פתאום נפלה....חחחחח כמה צחקתי... בלב כמובן....

אבל מי נפגע מיכול הסיפור הזה אבא שלי המסכן היא התייחסה אליו כמו אל משרת סורי על משרתים עובדים זרים מתייחסים אליהם בכבוד...

היא ממש אבל ממש שיחקה אותה צולעת הם הלכו לרופא עשו צילומים כלום כלום אין לה אפילו לא נקע.. אבל היא עדיין לא "הולכת". למרות שאחותי תפסה אותה על חם הולכת...

לעבודה חודש היא לא הולכת למרות שהיא יכולה ללכת בלי שום בעיה. היקר לשבת ליד האינטרנט בבית להשתעמם עם עצמה {אחותי ניסתה לחבל במחשב כמה פעמים [בעיה החבר של אחותי טכנאי מחשבים] קיצר מסקנה משחקת אותה נחה {היא אפילו שמה ת'צמע בכיסא גלגלים איזה פדיחה ביקשה מהשכנה.....כיסא גלגלים}

 

אז שיהיה לך שנה טובה ומתוקה....

מאחלת לכם שכול החלומות שלכם יתגשמו...

אני מכווה שגם שלי....

 

נכתב על ידי keksi18 , 5/10/2008 14:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  keksi18

בת: 34

ICQ: 404965832 

תמונה




12,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeksi18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keksi18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)