לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome To My Life


blah blah blah... HAPPY NOW?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שוויץ יא? 3:


נממ...

למי שלא יודע, הייתי בשוויץ D:

והגיע הזמן לעדכון כי הבלוג מוזנח XD;

 

~שוויץ~

 

מה עשיתי בשוויץ? D:

הנה רשימה של דברים 3:

 

-ירדתי מהר בקורקינט ~ היה כיף 3:

-ירדתי מהר במגלשה ~ גם זה היה כיף 3:

-נעתי במזחלת כלבי האסקי בשלג... באוגוסט D:

-אכלתי הרבה שלג 3: וזה הקפיא אותי XD;

-הייתי במעיינות חמים 3: (הייתה שם בריכה של 14 מעלות ._.'')

-אכלתי הרבה מאוד שוקולד 333333:: (שמנע שכמותי XD; )

-אכלתי ארוחת גלידה לכבוד המומולדת שלי 3:

-הייתי במדינה הכי קטנה בעולם D: (היא יותר קטנה מירושלים...)

-הייתי בגן חיות וראיתי צילום של לידה של פיל XD;

-הייתי בגרמניה למשך כמה שעות O:

 

אני מרגישה כמו ספר עובדות @@

 

בכמה ימים האחרונים בשוויץ אני והוריי התארחנו בבית של חברים שלנו בציריך. הבית שלהם כל כך נקי עד שזה נראה כאילו לא גרים שם X: שוויץ כל כך נקייה עד שזה מפחיד >: אנחנו אשכרה ראינו שוטרים מטאטאים את הכביש ._.;

הייתי במפעל של נסטלה ואכלתי כל כך הרבה שוקולד עד שהייתה לי בחילה XD; שוקולד *____________*

כל הזמן שהייתי בשוויץ ה רגשתי כאילו אני בתוך גלוייה X: כל 10 מטרים מסתכלים על הנוף וזה נראה בדיוק כמו בגלויות X: וכל כך נקי שם עד שלקחת כוס מים זה מלחיץ ;; הכל כל כך מלוקק ומסודר עד שזה התחלי לעשות לי רע >:

ואז עברנו את הגבול חזרה לאיטליה (טסנו לאיטליה ומשם נסענו עד לשוויץ) ופתאום הכל מטונף כמו בארץ XD

 

ימים טובים <: ימים טובים 3:

 

נכתב על ידי , 19/8/2007 01:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




948
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblu~blu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על blu~blu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)