לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


את לא יכולה לצחוק עלי, אם תהיי שלי, את תאהבי אותי, את תחייכי איתי, אם לא היום אז מחר

Avatarכינוי:  נוי(:

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

רק שתדעו- יש לי הרגשה טובה^^


אני מחפשת שיר אופטימי לשים פה ואני לא מוצאתXDXD זה ממש עצוב שאין שירים ישראילים שמחים:O

אז אניאשים שיר באנגלית שאני לא התעמקתי במילים, אבל לפחות לפי הלחן הוא אופטימי לגמרי^^

 

 

 

 

 

טוב, הפואנטה שלי הייתה שממש כיף לי וממש טוב לי ואני שמחה!:)

נכתב על ידי נוי(: , 13/1/2010 20:20  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיף לי!:)


תקופה ממש טובה!!!:) לא יודעת למה, אבל פשוט כיף לי בעולם בזמן האחרון!!!:O פשוט אני ממש עם מצברוח!!!::O:O

שמתי לב שנורא השתנתי...שנה שעברה הייתי בנאדם שונה לגמרי, אולי קוראים לזה התבגרות, אולי בשם אחר, אבל אני דווקא מעדיפה אותי ככה אני חושבת:)

 

 

 

נשים שיר?:)   (למרות שבעקרון גם השיר הזה דכאוני, אבל כבר הפכו אותו לשיר שמח, אז שיהיה בתור שיר שמחXD)

 

 

 

 תראו אותי
אני שמח סתם פתאום
תראו אותי
הכל נראה לי יפה היום
כמו חלום
סתם פתאום

אני הבנתי שלא אהיה
כל מה שרציתי אולי דומה
אבל לא איכפת לי יותר
כל מה שהיה אני לא זוכר
הכל עובר ונראה לי סתם פתאום.

תראו אותי...

אני הבנתי אני רוצה
כל מה שהייתי אחד כזה
שלא איכפת לו יותר
כל מה שהיה אני לא זוכר
הכל עובר ונראה לי סתם פתאום

תראו אותי...

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נוי(: , 3/1/2010 18:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,740
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוי(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוי(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)