לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...PeoPle Are liKe...


"אף פעם אל תבטחי בבני אדם," הוא אמר לה.

Avatarכינוי:  just alin

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

היי, אני פה.


אינלי זמן לעדכן.
אז- אני אגיד את הדברים החשובים והדחופים:
-שקד הזמין אותי לדייט, נראה מחר מה יקרה.
-לחברה שלי יש עוד מעט בתמצווה.
-אייל ה'מטאליסט' נזכר שאני קיימת ומתחיל לדבר איתי
כאילו כל שיחה שלנו היא שיחת נפש.
-עודמעט שתי הופעות ללהקה שלי!!!!!!! (trade mark)

בקשר לשקד ואיך זה קרה אני אפרט מתישהו פעם אחרת.
ביי.......

נכתב על ידי just alin , 13/11/2007 18:03  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ilana_its_me ב-7/2/2008 18:54
 



התחלה חדשה.ולא לפתח צפיות!


אני באמת רוצה להתחיל מחדש. לתת לעצמי הסברים על מי שאני.
הבנתי שאני מכנה את הילדות ש"אוהבות ורוד" בשם הזה,
מפני שאין לי דרך אחרת להגדיר אותן.
אני לא רוצה להעליב\לפגוע. פשוט אין לי דרך לתאר אותן.
אבל מצד שני, זה לא בסדר שאני מכלילה אותן.
אני בנאדם מסובך ><'
==========
חולה. כאב ראש, גרון, בטן, צינון וכאב גב.
אכן-
דאמטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט!!!
==========
הלהקה שלי.
ביום שני תהיה לנו חזרה שלישית, ואני וטירן נעבוד על שיר חדש.
הייתי במחוננים ביום רביעי(אני אסביר בחלק הבא של הפוסט...)
ומוטי, מורה שם, הציע את השם "trade mark" , סמל מסחרי.
אני חושבת שזה יהיה נחמד, כי לעולם לא נתמסחר!
והבסיסט, הציע שנקרא ללהקה-"devil may cry", השטן עלול לבכות.
איזה עדיף?
=========
פגשתי אחת לסבית, ושמה ורוניקה ועוד חברה שלה שאתה הסתובבה- סשה.
הן ממש חמודות. ורו בגיל 16 לפי מה שאני יודעת וסשה בת 14.
מה שעצוב הוא שסשה מעשנת ונגד ההורים שלה בהכל.
חשבתי לעצמי שאני אוכל לעזור לה להיגמל מהסיגריות, כי זה חרא של דבר.
ומזל"ט לג'ני על ההחלטה הנכונה שלה. =]]]]]]]]]]]]
=========
מחוננים- בית ספר אליו באים יום אחד בשבוע, מיועד לילדים בעלי יכולות שכליות
גבוהות. (בוהווווווווווו............. זה נשמע ממש שוויצרי ><')
אז פגשתי שם מישהו מאוד מאוד מאוד נחמד בשם שקד, גאון אמיתי.
הוא יודע כמעט כל דבר! והוא גם נחמד. =]]
והוא גם אוהב רוק ישן והביטלס בעיקר... =]]
אז בגלל שרוב המורים שמה שבתו- אז ראינו את הסרט "צוללת צהובה", על הביטלס.
אחר כך עשינו יצירות('יצירות'....שלי נראה כמו תחת....... ><' )
אחר כך שאלו כל אחד מה הוא למד היום. שקד אמר- "למדתי שאלין כישרונית,
והיא גם יצירת אומנות בעצמה...."
זה היה  כלכך נחמד. אפעם לא אמרו לי משהו כזה.
ולא, אל תחשבו שאני ימרח עליו בגלל זה.
וגם לא בגלל המראה שלו, אני די אוהבת את האופי שלו,
המראה שלו לא הכי, אבל זה לא מה שחשוב לי.
אבל הדאגה הכי גדולה היא שהוא פתאום יתחרט, ואני כבר אוהב אותו ממש.
תזכורת-לא לפתח צפיות!
נכתב על ידי just alin , 2/11/2007 12:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלין ב-9/11/2007 08:48
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust alin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just alin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)