לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life=Shir


Uh huh, life's like this Uh huh, uh huh, that's the way it is

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ביי ביי לבלוג


זהו!

החלטתי! אני סוגרת את הבלוג..........

אני לא אכתוב בו יותר אבל אני אשאיר אותו פתוח כדי להיזכר.....

חח...נוסטלגיה:

פתיחת הבלוג: 4.5.2007 יום שישי שעה:1:30.

 

המגיב הראשון: אירית.

 

העיצוב הראשון: פיה, רקע סגול וורוד.

 

הפוסט הראשון: ל"ג בעומר- אספנו קרשים.

 

הפוסט האהוב: "מכירים את זה?"

 

הפוסט האחרון: "עדכון כללי" די משעמם...

 

אי פעם הגיבו:  שקד, הילה, גל, אריאל, שרון, חן, נוי, נועה, הלה, ליאת, מלי, גיא,אירית ועוד..... (כאלה שאני לא מכירה)

 

תגובות:  בסה"כ טובות...

 

                                                                                                                                                                     

 

 

טוב ..

עכשיו יום שבת השעה 12:47 ואני לא אכתוב יותר בבלוג.........

 

היה טוב וטוב שהיה חח

ביי

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/11/2007 12:36  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,071
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל***S=H=I=R*** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ***S=H=I=R*** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)