לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוגי שלנו..=]=]


בלוג על החיים, אנשים, חברים, בילויים!!!! קיצר- מוזמניםם!!!!!!!:):):)

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

אין לי כותרת..=]=]


היי..

ממצב??

נו איך מתקדמות החזרות לסופשנה??=]

חח...לנו הכי מצחיק...!!!

אנחנו עושים מחרוזת של שירים מתוכניות טלוויזיה ישנות..=]=]

קישקשתא, הבית של פיסטוק, טלאפלא, רח' סומסום, זהו זה, ודלת הקסמים.

אז הכיתה שלנו רוקדת את "דלת הקסמים", ואת "הבית של פיסטוק"!!

חח איזה שוווהה!!:):)

נכון, עוד יש קצת בלאגן ולא סידרנו את השורות ולא חילקנו לזוגות, אבל אני מאמינה שהכל יהיה בסדר בסוףף..=]

חח...=]

עכשיו ד"שים ((כן, כן, חייבים)):

 

*ד"ש ללקבו- ((שעדיין נמצאת באילת!! תחזרי אלינו!!!!!!!!=]))

*ד"ש לזוהרית-(("היה נכון, היה נכון ונאמן לשבועת אכן..")) זוהר תשבעי בשבועת אכן!!!!!!!!!!!=]=]

*ד"ש לבלילי שלי!!!=]

*ד"ש לניצוש!! [אל תדאגי מחר תקבלי עוד צביטות!!! והעפות שיערר!!!!]

*ד"ש לטלע ששלשום הייתה לה בת מצווה!! ((דרך אג"ב היה ממש כיףף!!))

*ד"ש לדלת הקסמים ולפיסטוק..=]=]

*ד"ש לפיסטוק האמיתי שלנו-רון!! חחח..=]

*ד"ש לכל אלה שמחכים כבר לסופשנה ((כמונייי!!!!!!!))

*ד"ש לכיתה..=]

*ד"ש לכל מי ששכחתי...=]=] ((סוריי..))

*וד"ש גם לכל מי שנהיה עייף מלקרוא את זהה!!!!!!!!!=]=]

 

דיי, זהו...נגמר...=]

 

אז שאמן תיגמר כבר השנה ונעלה לחטיבה..=]=]

ועד אז שיהיה לכולנו טוב..=]=]

ועכשיו, שיר לסיום:

"שלום לכם, ילדים וילדות,

אני יובל המבולבל!

כל היום אני עושה שטויות,

לא בכוונה בכלל!

את החולצה אני לובש מהרגליים,

ומכנסיים מהראש!

כששואלים אותי כמה זה שתיים ועוד שתיים

אז אני אומר-שלוש!!

אני בחורף מנוזל, בקיץ מבושל,

רוכב לי על גמל, החיים הם קרנבל!

ושואלים אותי תמיד-

מי אתה בכלל?!

אז אני אומר: יובל המבולבל!!!!!=]"

 

ביוושש..=]

נכתב על ידי , 12/6/2007 18:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיווח מביה"ס....


היי....

דיווח מביה"ס...

בחדר מחשבים..=\

ת'אמת די משעמם אבל עכשיו לאא..!!!!!!

המורה הרשתה לנו להכנס לבלוג!!

היא אמרה שלזה לא משנה לה!!

עופרי משקרת (זאת הדר) נו מה?? בטח אתם אומרים תודה שניזכרת לעדכן רק עופרי עושה ת'עבודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טוב נו מה יש לספר??!!!!?...

עוד שתי דקות עולים לכיתה!

באסהה...

((עוד מעט עיצוב חדש לבלוג...=]=]))

ד"שים ל..

*לקבו ((שנמצאת באילת!!!))

*ל... נו את מי אני כבר יכתוב??... (עופרי תמשיכי לכתוב דשים)

*ד"ש ל"שבועת אכן" "היה נכון...!!!" חחח:):) זוהר

*לכל הקוראים חתימות אחר כך (אני זאת שכתבה את הדברים המעניים בבלוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

נכתב על ידי , 11/6/2007 12:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





91
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**עופריקוש ודרקיק** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **עופריקוש ודרקיק** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)