לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Favourite Worst Nightmare



Avatarכינוי:  The worst part

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

אנחנו המנודים...


 

טוב, עכשיו הגיעו החדשות..

מחר אני הולכת לבית הספר.

טוב, לא בדיוק עכשיו הגיעו החדשות

האלה אבל עכשיו אני הפנמתי אותם.

מחר, מחר...

כבר אמרו לי איפה אני אהיה..

אני אהיה במקום הכי גרוע בעולםםםםם

המטומטמים האלה גלנו מאיתנו את הבניין המושלם

של כיתות י"א ועכשיו אנחנו נסתפק בלהיות המנודים

של השכבה.. כיתות 7-10 המנודים!!

לא, אני ממש לא מגזימה..

תארו לכם שאתם הייתי במקום מושלם איפםה שכל

האקשן קורה ופתאום מעבירים אותם לבניין אחר

(שלא הייתם אמורים להיות בו מההתחלה)

ורחוק מהשכבה ואומרים לכם להיות בו כל השנה!

*נושמת ונושפת וצורה רגועה*

אני צריכה להרגע ולהכניס את הכל בפרופורציה

זה לא סוף העולם נכון? *ממש כן!*

יש דברים אחרים שאני יכולה לעשות שם *אין כלום!*

אני אסתדר *ללללללללאאאאאאאאאא*

 

טוב, אני הולכת..

אני רוצה להספיק להשתזף..

 

דברי איתי..

 

נכתב על ידי The worst part , 31/8/2008 13:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דריה ב-31/8/2008 18:56
 



HAPPY B-DAY TO ME?


 

כן, היום יש לי יומולדת,

היום אני בת 16...

ממממוווזזזזררררר

 

מחר אני מארחת אצלי כמה חברות..

לא משהו מיוחד..

אני מקווה שיהיה נחמד..

 

טוב, אין לי כל כך מה לומר..

אז,

אני אסגור פה את העיניינים..

 

בביי

נכתב על ידי The worst part , 24/8/2008 12:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיאורג ליסטינג ב-25/8/2008 01:41
 



שוב חזרתי לכאן..


 

שוב חזרתי לכאן אחרי הרבה זמן שלא הייתי..

למה?

לא יודעת, סתם.. משעמם?

 

במהלך הזמן שלא הייתי כאן עבר עלי הרבה..

יצאתי עם חברות, קניתי בגדים, עברתי

אני הבר מצווה של בן דודה שלי

והלכתי למדורה שווה.

הכל הולך להגמר.. עוד שבועיים

סיימנו את החופש ואנחנו חוזרים ללמודים,

לצערי כמובן...

גאד, זה לא פיייייר, לא בא לי..

 

עוד 6 ימים יש לי יומולדת

ועוד שבוע אני חוגגת אותו..

למה אני כמו מטומטמת חוגגת יום אחרי??

כי ההורים לחתונה באותו יום..

יופי! מי מתחתן ביום שלי? שלי?!

טוב, אני הזמנתי את רוב האנשים שרציתי להזמין

ויש את כל התוכניות אז הכל בסדר (:

 

טוב, אני הולכת..

אני רוצה לראות החטא ועונשו

או יותר נכון להרדם מולו...

אז.. בביי (:

 

נכתב על ידי The worst part , 18/8/2008 14:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דריה ב-19/8/2008 17:56
 





3,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe worst part אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The worst part ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)