לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

here comes the sun


"עמוק ככל שישחה הדג במימי הנהר, ניתן יהיה לדוג אותו. גבוהה ככל שתעוף הציפור בשמיים ניתן יהיה לירות בה. אך למעמקי ליבו של האדם לא ניתן להגיע."

Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

טוב הרבה זמן לא עדכנתי אז קבלו הפוסט האחרון


טוב זה הפוסט האחרון שלי בישרא בלוג הזה ובו החלטתי לעשות סיכום של השנה הזאת (אני יודע שלא 2009 אבל תתמודדו)

אז מה עבר עלי בקצרה:

חידשתי קשר עם מישהי מהיסודי

התחברתי לעוד הרבה ילדים חדשים

הכרתי ילדה שלא האמנתי שהיא כזאת ילדה מדהימה וכיף לי שהכרתי אותה כי שנה שעברה חשבתי עליה דברים אחרים

ההורים שלי קירצצו לי כי חשבו שאני שותה

הייתי בדיכאון יצאתי מימנו הייתה תקופה שהרגשתי אימו ברמות קשות

לאט לאט הכל התחיל להסתדר לי

הרבה הרבה הרבה הרבה יציאות לסיפרי

כולם רבו כולל אני עם מישהי שאני עכשיו כבר לא בקטע של לריב איתה כי היא כבר קיבלה את העונש שלה והאמת שהתגעגעתי אליה קצת לזה שהיא קרועה :)

ניתקתי קשר עם שתי בנות אחרי זה עם זאת שחשבתי עליה דברים אחרים שנה שעברה אחרי זה עם זאת מהיסודי ולאט לאט התרחקתי מהילדים החדשים שהכרתי

עם אלה שניתקתי קשר ידעתי מה עשיתי להן אבל עם השאר החדשים לא ידעתי והאמת שלא עשיתי להם כלום הם סתם החליטו שאני לא בא להם בטוב אז שיהנו

האמת היא שבהתחלה ממש ממש ממש הייתי בדיכאון אבל אחרי זה יצאתי מימנו והדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לחזור לקשר איתם

אבל ככל שנעלמו החברים האלה. התחברתי לחברים חדשים והרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טוב לי איתם.

התחלתי ללכת למכון כושר עוד מעט ישלי עבודה בלה גופרה החלפתי פלאפון גידלתי שיער התבגרתי החיים שלי יפים ואני אוהב את זה.

פעם הדרך מפלט שהייתה לי זה היה לעדכן בבלוג הזה כמה שרע לי. אבל עכשיו לא רק שאינלי זמן לשטויות האלו גם אני לא רוצה ממש כי לא רע לי

וגם נמאס לי מהישרא בלוג הזה. מה לעשות אי אפשר להחזיר את העבר הוא לא יחזור להיות מה שהוא היה פעם. והאמת שגם אני

אני תמיד חשבתי לעצמי כמה אני לא רוצה להפטר מהבלוג וכמה זיכרונות כתבתי בו (אבל לא בכל הזכרונות באלי כבר להזכר) כמו שאני כבר לא מי שהייתי פעם

גם הבלוג לא יחזור למה שהוא היה פעם בעצם הבלוג כבר לא יחזור.

אז שלום ולא להתראות ישרא בלוג

(אגב אני יודע שזה לא מתאים ולא קשור לפוסט פרידה אבל אני בא ב7.8 למפגש לא שאני בא בגלל ישרא בלוג אני בא כי חבר שלי הזמין אותי...ואחרי כמה דקות בעזריאלי אנחנו עפים להסתובב ואולי גם נאכל במוזס את הארט בורגר )

נכתב על ידי , 30/7/2008 13:50  
613 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lee Greenberg ב-5/3/2013 12:05
 



כיתה ט'!


קיבלתי תעודה מעולה אני במסלול לבגרות מלאה (חרוז :P) אתמול הייתי בבריכה של הטכניון עם הראל וליאור והיה כ"ככככככ כיףףףףףףףףףףף!

אני הראל וליאור התפלחנו לג'קוזי D: ואחרי זה אני והראל התפלחנו לסאונה ובסאונה הרטובה המבנה היה נראה בוללללללל כמו חדר הסודות

בהארי פוטר זה היה ממש מגניב! אכלנו שתינו שחינו ונהנווו כמובן ^.^ בערב הלכתי לליאור ראינו סרט אני הוא הראל ושהם בהתחלה זה היה הענק הירוק

אחרי זה וול אי אבל אז החלטנו שנראה סופר הירו (למרות שהראל וליאור ראו את זה) סרט אחד המצחיקיםםםםםם.

חזרתי הביתה בסביבות שתיים ורבע בלילה ראיתי איזו סידרה בAXN גולשים בזמן וזה היה מגעיל ומוזר :S

ונרדמתי. בקיצור סוף סוף התחיל החופשששששששששששש הגדולללללללללללללל!

ואני כבר לא בח' אני בט'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יום נעים לכם

ביי

 

 

נכתב על ידי , 12/7/2008 13:28  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של there is a MAYHEM in my head ב-18/7/2008 02:25
 



:)


סתם פוסט חסר פואנטה כזה. הכל טוב לי

עוד בערך יומיים מסיימים ללמוד סוף סוף (לא שעד עכשיו למדנו)

אז ככה אתמול ושילשום הייתי בתל אביב היה ממש ממש כיף!

קניתי חולצה של באטמן שחיפשתי מיליון שנה,שרשרת סקייטבורד,כפכפי קרוקס אצבע,משקפי טייסים,וסיכה של מרלין מנסון.

צילמתי כמה תמונות:


 


 




 

 

אני ימשיך את הפוסט הזה מחר פשוט אני עייף.......

נכתב על ידי , 9/7/2008 21:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של love you till death ב-10/7/2008 20:03
 



לדף הבא
דפים:  

5,846
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeliad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eliad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)