לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כרגע לוחם בגולני (לא לעוד הרבה זמן..בייני"ש..) גר בגבעת שמואל ומאושר מכל רגע בחיים... תכנסו ותכירו יותר!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

התגעגעתי, ואתם??


מה שלומכם?

השניה חזרתי הביתה, והאמת, שקצת התגעגעתי אליכם.. ממש חיכיתי לקרא את התגובות שלכם (ומי שהפנה אותי לבלוג שלו, גם השתדלתי להיכנס, אך מחוסר זמן לא הגבתי, בעז"ה, בלנ"ד, אני אכנס שוב יותר מאוחר ואגיב...)

באופן כללי עברו לי בראש השבוע ה-מ-ו-ן דברים שרציתי לכתוב לכם כמובן שאת רובם אתם לא תזכו לשמוע {=לקרא} אבל לפחות חלק אני אוסיף פה יותר מאוחר.. עכשיו אני באמת חייב לחתוך, ניפגש מאוחר יותר!!

נכתב על ידי טבקו , 14/5/2007 12:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"תרקוד כאילו שאף אחד לא רואה אותך"


אנחנו משכנעים את עצמנו שחיינו יהיו טובים יותר רק כשנתחתן. רק אחרי שיהיו לנו ילדים.

אנחנו מתוסכלים כי הם מתבגרים, וקשה איתם. אנחנו בטוחים שנהיה מאושרים יותר לאחר שהם יעברו את השלב הזה.

אנחנו אומרים לעצמנו שחיינו יהיו מושלמים כשבן/בת הזוג שלנו יצליחו יותר. כשתהיה לנו מכונית יותר טובה או בית גדול יותר, כשנוכל לנסוע לנופש, כשנהיה בפנסיה.

האמת היא שאין זמן טוב יותר להיות מאושרים מעכשיו, כי אם לא עכשיו - אז מתי? החיים תמיד מלאים אתגרים ומכשולים. עדיף לקבל את זה ולהחליט להיות מאושרים בכל מקרה.

מישהו אמר פעם: 'במשך הרבה זמן היה נדמה לי ש'החיים האמיתיים' היו אמורים להתחיל עוד מעט. אבל תמיד היה מכשול אחר - בעיה שעליי להתמודד איתה, פקס לא פתור, חוב שצריך לשלם - ורק אז החיים היו אמורים להתחיל. עד שהבנתי שהמכשולים האלה הם-הם החיים שלי.

הפרספקטיבה הזאת עזרה לי להבין שאין דרך לאושר. האושר הוא הדרך לאושר.

יהיה טוב אם תשמור ותנצור כל רגע טוב שקורה לך לבד, או עם מישהו מספיק מיוחד ששוה לך לבלות איתו את זמנך - כי תזכור, הזמן לא מחכה לאף אחד.

לכן תפסיק לחכות עד סוף הלימודים, עד שתרד במשקל, עד שתתחתן, עד שהילדים שלך יעזבו את הבית,עד שתתגרש, עד יום שישי בערב או עד יום ראשון בבוקר, עד הקיץ, עד הסתיו, עד החורף או עד האביב, או עד שתמות, כדי להחליט שאין לך זמן יותר טוב להיות מאושר.

האושר הוא דרך, לא גורל.

תעבוד כאילו אתה לא זקוק לכסף

תאהב כאילו אף פעם לא פגעו בך

ותרקוד כאילו אף אחד לא רואה אותך.'

סוף ציטוט."

 

אני לא יודע מה המקור של הקטע, אבל ידידה שהכרתי פעם הביאה לי אותו, ואני אשמח אם תיישמו ותפיצו את הקטע כמה שיותר! {מה גם שלקח לי שנה להעתיק אותו, אז שזה לפחות יישתלם...}

 

חיים מאושרים,

אוהב את כולכם!!

טבקו.

נכתב על ידי טבקו , 7/5/2007 22:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קוביאשי פורצלן


קבלו שיר מיוחד של להקה מגניבה ומעניינת מירושלים -קוביאשי פורצלן- אתם אגב, מוזמנים לעשות חיפוש קצת עליהם באינטרנט, יש להן אתר נחמד והמון שירים מיוחדים, לא מהסוג הרגיל והבאנאלי שאנחנו רגילים לפגוש ב91.8 FM.. {נו, טוב..107 בצפון ו104.5 בירושלים.. מודה, בכל זאת אני מקשיב קצת... בעיקר בנסיעה או בשמירות..).

טוב גם ככה ההקדמה נהייתה ארוכה בערך ב70 מילים ממה שתכננתי, אז אני אעצור פה:

 
דוסים מתחתנים מוקדם כי פות
על יפן לא זרקו פצצה אחת כי מונו
קספרוב שוב ניצח תמחשב כי מט
במקלחת עוד חרוז לעוד חרוז כי שרתי

ג'יימס בונד לא היה צולל ב - כי שון
ובטח לא חוטף מכות כידון כי שוט
מגרד לי בזקן כי נה נח נחמן
ואני משועמם ומנגן כי בורד

לכל דבר מוצא סיבה
לכל שעל וכל צעד בחיי
אך לא צריך לחזור בתשובה
!הכי לדאוג לעצמי כי די
!למה כי? ככה

לניו יורק רציתי לעזוב כי בוש
וגם לאילת היה כי סוף
אך לרכבת לא הצלחתי לעלות כי תור
את המירוץ הפסדתי כי לא מטר

להיות ראש ממשלה לא צריך כי שרון
עדיין טס אל-על כי סביר
ידיים של טבח צבאי דוחות כי לוף
וקוביאשי שוב עושים פה פאן כי נונסנס

לכל דבר מוצא סיבה...
נכתב על ידי טבקו , 7/5/2007 13:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  טבקו

בן: 38

ICQ: 273845759 




הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטבקו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טבקו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)