לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fucking life


אז כנראה פה אני יתאר את החיים האומללים שלי=\


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


איך בשבוע הכל התשנה מאושר מוחלט לסבל בלתי נגמר...

הייה לי את הבן אדם הכי מושלם בעולםםם והוא נתן לי ת'חודש הכי יפה בחיים אבל הייתי חייבת לדפוק את זה בגלל שאני ילדה זונה ומפגרת

אלוקים כדי שאני באמת יעשה עם עצמי משהו עכשיו ליפני שאני ידרדר למקומות שלא צריך וליפני שאני יעשה משהו שלא יהיה לי זמן להטחרת עליו כולם צודקים כבר הגזמתי עם ההתנהגות הזאתי אפילו אותי זה כבר מגעיל

באלי לעלם משהו לא יודעת העיקר לא להמשיך לגור בעיר הזאתי...אין אז מה אני יהיה לבד אני לא יעשה שום דבר עם אף אחד עדיין יגידו דברים כאילו שאני לא יודעת שזה מה שיקרה אבל לא עדיף אני יחשוב אופטימי אני עוד יצליח כמה זמן שזה יקח לי שנה יותר לא נורא ואחרי שאני יצליח אני יחזיר לעצמי אותו אני יגרום להתאהב בי אני יוכיח לו שאני באמת השתנתי ואם אני יצליח להשיג אותו אני יהיה שלו ורק שלא

זהו ל-ב-ד בלי שום קטע בלי שום סטצים ל-ב-ד ואו כמה זמן לא הייה לי ככה כבר שחכתי מה ההרגשה של זה

מה הייתי צריכה להבאד אותו כדאי שיפתחו לי העיינים בשביל זה אלוקים שלח לי אותו אני לא מבינה במה זה טוב אז עכשיו אני לבד סובלת בוכה מתיסרת מה לא על זה שהיבאדתי אותו מחליטה החלטות מיישמת אותם ואז שוב תבוא שניה שאני יתגבר עליו וישכח ממנו ואז לא ייהיה לי כח להמשיך ושוב אני ידרדר ככה זה תמיד קורה לי...ואולי הפעם אני ינסה שזה לא יקרה...

בכל מקרה אחרי מה שעשיתי לו מגיע לי שהוא לא שלי שיהיה למי שתיהיה איתו בכיף ושתהנה איתו כמו שאני נהנתי

איך אני יצליח לבד אני צריכה לפחות קצת עזרה או משהו

טוב לא משנה

הייתי היום בקניון סוף סוף קניתי ת'נייק שרציתי ועוד כמה דברים אז יופי:)

טוב זזתי בה בבביוש

נכתב על ידי LoVe_PrInCeSs , 16/11/2007 01:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז לייהיות מאוהבת ומאושרת זה באמת טוב כשזה הדדי::):)


אני ו.א. כנראה שזה נגמר באמת אני גם לא אוהבת אותו...נכון זה ממש עצוב שכל התקופה הזאתי שלנו נגמרת אבל לא נורא כי הכרתי מישהו חדשש

והוא הבן אדם הכי מקסים ומתוק בעולםם הוא פשוט מושלםםם:) לפחות אני גם יודעת שהוא לא פותח ת'פה שלו יותר מידי

אני ממש כמו ילדה קטנה ששמחה כי קנו לה ברבי או משהו אחרי שאנחנו מדברים או נפגשים אני כולי קופצת משמחה ומחייכת בלי הפסקה...כבר הרבה זמן שלא הייתי מאושרת ככה תודה אלוקי:):):)

ואי כמה דברים יש לי להגיד עליו ועלינו בכלל אני רק יודעת שאני כל כך מאושרת ושאני לא רוצה להבאד אותו...אנחנו לא ביחד ולא ניראלי שניהיה כי האמון שלו בי קצת נפגע כי אנשים מדברים עליי ואומרים על דברים ועשיתי משהו שלא הייתי צריכה והוא גילה על זה ואני כל כך מצטערת על זה כי אני אוהבת אותו מלאא ואני לא רוצה להבאד אותו בחיים!!!

אני שמחה שיש שביתה וזה אבל כבר התעייפתי כל יום לצאת לחזור ב6 הביתה טוב היום נשארתי בבית אין לי כח לצאת התעייפתי

למה כולם אומרים שאני פרחה כי אני מה זה לאא!!

מה זה שאני הולכת עם באפלו ומלבשת לפעמים ככה זה לא אומר כלום...חחח טוב שיגידו סו ואט

עשיתי עגיל בציפורן זה דבר אחד המוזרים;] חחחח אבל זה ממש יפה

יש ילדה אחת שאני והיא רבנו וכנראה זה גם יגיע למכות ואני לא יודעת מה לעשות כי מצד אחד היא העלתה לי את העצבים אבל מצד שני אביטל ביקשה ממני שאני לא יריב איתה כי היא חברה שלה ואביטל חברה הכי טובה שלי ויותר חשוב לי שיהיה לה טוב מאשר שאני ילך מכות עם איזה ילדה למרות שזה שקט נפשי ללכת מכות^__^ חחח

קיצר אני הלכתי לי לנוח מאוהבת מאושרת ושמחה כמו שלא הייתי בחיים:)))) אפשר להגיד שסוף סוףף טוב לי לא השגתי כל מה שרציתי בחיים אבל זה שיש לי אותו ושיש לי את אביטל ויש לי את כל הידידים האלא זה כבר מלאא ואני כל כךךך שמחההההההה

נכתב על ידי LoVe_PrInCeSs , 5/11/2007 20:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  LoVe_PrInCeSs

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLoVe_PrInCeSs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LoVe_PrInCeSs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)