לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מחר יקרה לי משהו טוב


"בטח בעצמך. ברא לעצמך חיים שתהיה מאושר לחיות כל חייך. חיה את חייך במלואם על ידי שתהפוך את הניצוצות הפנימיים, הזעירים, של האפשרות ללהבות של הישג" (פוסטר ק. מקלילן )

כינוי:  טושקה

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

I will Make It


 

אתה מרכז העולם.

אנשים עושים ומתנהגים לפי ראות עיניהם, אבל אתה מבקר וחושב עליהם רק לפי האופי שלך.

 

למדתי שלא משנה מה יקרה, אני מחליטה איך לקבל את זה.

 

"אין דבר טוב או דבר רע, אבל המחשבה קובעת טוב ורע"

 

אז החלטתי.

 

לא משנה מה. אני אקבל את זה ברוח טובה. ואם לא, אני אלחם בעצמי עד שאני אקבל. ואני אחייך בכוח.

כמו המוח הוא כמו מחשב, אפשר לתכנת אותו מחדש. בהתחלה אתה עושה משהו בכוח ואז זה כבר ניהיה חלק ממך.

 

בינתיים אני מצליחה. ודברים שנגיד אתמול היו משפיעים עלי בצורה חזקה. משפיעים עלי גם היום. אבל לא ככה.

אני אעמוד בזה.

כי אני יכולה.

 

אני אצליח.

:)

 

אלינה!

נכתב על ידי טושקה , 9/2/2006 14:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זכרים


 

זאת פשוט התעללות.. =(

 

 

קשה. קשה.

נכתב על ידי טושקה , 4/2/2006 17:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עם הזמן הכל חולף


 

וואו כמה שהמשפט הזה נכון..

אבל מתי הזמן הזה כבר יעבור?

 

אני חייבת כל כך הרבה דברים.

חייבת ללמוד.

חייבת לשכוח.

חייבת להתעלם.

חייבת לנסות.

חייבת להחזיק את עצמי.

חייבת וחייבת וחייבת.

 


הפוסט למטה מן הסתם לא מדבר לנקבה.

מי שהיה צריך להבין על מה אני מדברת הבין. וזה מה שחשוב.

היום כתבתי את אותו הפוסט במחברת. ארוך ומושקע יותר.

אם המצב לא ישתנה אני אעתיק אותו לפה.


 

יאללה כבר שהמבחנים יעברו. שיפסיקו לחפור לי בשכל.


 

הפרפרים ההתרגשות והשינוי שכל כך יחלתי להם באו.

אז למה אני רוצה שיעלמו כבר?

הם באו לי בכמות גדולה מידי, בפרק זמן קצר מידי.


 

אלינה

נכתב על ידי טושקה , 1/2/2006 19:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטושקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טושקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)