לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואני שאביט בך לא פעם אשב לי בשקט רחוק




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

משחק את תפקיד אלוהים


עמדת למעלה,

מרגיש קצת כמו אלוהים.

אתה עכשיו קובע את שם המשחק והחוקים.

כל החיילים ביצעו מהלך, נשאר רק תורך בתוך המערך.

מתקרב אל הקצה וסופר לאחור.

10 שניות לתקן או לשבור את הכל.

 

עצמת עניים ונשענת קדימה.

מלמלת משהו, בטח על אימא.

7 מטר היו דרכך האחרונה.

מספיק בדיוק לשבריר מחשבה.

ואולי התחרטת, אולי הרגשת הקלה.

אבל אחרי המוות מגיעה באמת הנפילה.

 

עומדים סביבך בבית חולים כשמכונות מחזיקות אותך בחיים.

משאירים אותך בעולם שבחרת לעזוב.

ובוכים, כי יש פה כל כך הרבה אנשים שעשית להם רק טוב.

מנסים להבין איפה טעינו. מה אמרו, מה לא עשינו.

קשה להאמין שדווקא אתה. והרופא נכנס לחדר וקוטע מחשבה.

החברים שרים לך כשהקו במכונה מתישר.

בן בן, הצלחת- אתה לא איתנו יותר.

 

איך נתת לי להשאר לבד עם כל הזכרונות.

עם כל הימיים ביחד, עם כל הלילות.

עם הבדידות הזאת והאשמה.

איך קפצת ולא לקחתה אותי אתך.

 

 

נכתב על ידי , 14/10/2009 20:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-av- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -av- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)