לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

במקום שזרעתי בו עצב גדל לו חיוך:]



Avatarכינוי:  SapirHen:]

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


כ"כ הרבה זיכרונות,נוסטלגיות,שיחות שהיו לנו..

אני כ"כ מתגעגעת לתקופה הזאת שהיינו מדברים המון,

היינו משתפים אחד את השני בדברים אישיים שלא סיפרנו לאף אחד.

איך פתאום הכול התנפץ? איך פתאום השתנת בשנייה?

פעם הייתה ילד כ"כ חמוד,מדהים.

ועכשיו? אתה ילד חרא וצומי.

הלוואי והייתי יכולה להחזיר את הגלגל אחורה ולנסות לתקן את הקשר שלנו,

שלא נתרחק.

אבל כנראה אלוהים החליט שיותר טוב ככה,

שעדיף שלא נדבר,אולי זה לטובה?\:

ולא,לא חזרתי לאהוב אותו.

כל הרגשות שהיו לי אליו בחיים לא יחזרו,

וגם אני לא רוצה שהם יחזרו.

פשוט אני רוצה אותו כידיד,

כמו שהיינו פעם : | ,

שנה שסבלתי בגללו הספיקה לי.

 

למה השתנת? למה לא יכולת להישאר כמו שאתה?.

אולי יום אחד,או אפילו החופש הזה תיזכר בי שוב פעם,

ונוכל לדבר כמו פעם.

הלוואי וזה היה קורה ,

אבל אני יודעת שהכול אשליה אחת גדולה.

\:

 

נכתב על ידי SapirHen:] , 28/6/2008 12:43  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



\:


כן,כן החלטתי לחזור לבלוג.

לא יודעת למה,פשוט התחשק לי=].

אני לא יודעת מאיפה להתחיל.

עברה עליי ועוברת עליי תקופה די קשה.

מנסה להיות אופטימית,

אויל זה יעזור איכשהו לא?.

מתחילה להשבר לאט לאט,

אין לי כבר כוחות לחיות.

כל הזמן שאני הולכת לישון אני מתפללת שאני לא יקום בבוקר,לעוד יום מיותר.

 

מרגישה שאת חסרה לי,

שאני לא יכולה בלעדייך,

למרות שעברו רק יומים,

אבל יומים לא לדבר איתך?

אני לא יכולה : |

אבל פשוט נמאס לי,נמאס לי שאת כל הזמן פוגעת בי והורסת אותי מחדש,

את חייבת להבין אותי.

מנסה לעבור את זה,

אולי באחד הימים נחזור להיות כמו פעם?

הכל יכול להיות.

 

כבר מפסיקה להאמין שיהיה טוב,שהתקופה הזאת תעבור,

כי מתי שהיא עוברת היא שוב חוזרת ושוברת אותי יותר.

 

ואיתך?  -

הרגשתי שזה כמעט אמיתי בנינו אבל מסתבר שטעיתי,

אהבתי אותך יותר מדי,

ומרוב שאהבתי,נפגעתי.

מפסיקה להאמין באהבה.

וזה רק בגללך \:

וכן,כתבתי את זה באחד הפוסטים,

אבל הרגשתי שאני חייבת לכתוב שוב פעם.=\

 

אני לא רוצה לדעת מה אתם חושבים,

אז תכסכו ממני את התגובות,

ובגלל זה סגרתי את התגובות.

 

מקווה שיהיו ימים יותר טובים (:

3>

 

לא להעתיק,

זה תמונה שאני צילמתיD:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי SapirHen:] , 10/6/2008 13:27  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,713

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSapirHen:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SapirHen:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)