לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה החיים


בלוג על החיים, על כל מיני דברים.

כינוי: 

בן: 35







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

השבוע שהיה והשבוע שיהיה וכמה תהיות


טוב, אז השבוע חגגנו את הברית לאחיין שלי כפי שאתם בטח יודעים והיה כיף..

לא יכלתי לראות את החתיכה, אבל הוא היה שקט יחסית.

הוא כזה חמוד ואני מת עליו!!!

 

שבוע הבא אנחנו יוצאים ל-3 ימים של חוס"ן-חינוך וספורט בתנאי נופש במתקן צבאי.

שלושה ימים של כיף.

 

התהיות בי ממשיכות להתגבר בהמשך לפוסט הקודם, מצד אחד אני מרוצה מאוד ממה שיש לי, מצד שני

מתגעגע למקום אחר.

כמו שאומרים נחיה ונראה.

או שאומרים את זה ההפך, טוב אני תמיד מתבלבל בזה, שיישאר כך.

נכתב על ידי , 12/2/2010 11:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמחה רבה הלילה וצביטה קטנה בלב


טוב אז נתחיל במשהו שמח לשם שינוי(:.

 

גיסתי ילדה ונהייתי אחיין,היום הברית.

הוא כזה קטן וחמוד, חתיך ודומה 2 טיפות מים לאחי...

אני כל כך אוהב אותו, ובפעם הראשונה אני דוד!!!

 

חוץ מזה לאחרונה אני מרגיש צביטה קטנה בלב, 3 שנים מחיי הקדשתי למשהו עם הרבה עליות ומורדות באמצע.

לפני קצת פחות מ-6 חודשים עזבתי את המקום הזה קצת פגוע(חלק מזה באשמתי),אבל בלב שלם...

אני מדי פעם נכנס לשם,לבדוק מה קורה, ואני שם לב שמתפתח שם משהו חיובי,שיפור קל.

ואני שמח, חזרה כרגע לא נראית באופק(אני די בסכסוך שם עם מי שאחראי על האתר),מה שגם אני מנהל אתר חדש.

כאילו מצד אחד אני רוצה לחזור, מצד שני זה נראה לי בלתי אפשרי מסיבות כאלה ואחרות.

 

ימים יגידו מה יהיה.

נכתב על ידי , 8/2/2010 11:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmr been אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mr been ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)