לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~If you want it, It won't be a fairy tale~

Avatarכינוי:  Little N

בת: 32

ICQ: 231761622 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הודעה חשובה!


הבלוג נסגר!

לעת עתה... אין לי כל כך זמן להשקיע בבלוג נכון שכרגע חופש אבל אני לא מוצאת את הזמן להכנס.. וסתם חבל לי להשאיר את הבלוג פתוח בפוסט של יום ראש השנה!

אני מאחלת לכולם הרבה אושר והצלחה

מקווה שבקרוב אוכל לחזור לחדש לפרסם ולהשקיע

נהנתי מאוד לקרוא את הפוסטים שלכם, לקרוא את התגובות שלכם, להגיב אליהם

הכרתי כמה אנשים מדהימים שכבר הספקתי לאהוב אותם מאוד

 

וזהו..



נכתב על ידי Little N , 1/10/2007 20:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,831
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)