לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי..[[:


פחח.חח..[[:

כינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009


דיי. איזה פרחה הייתי, קראתי את הפוסטים, ואני באמת שוקלת לפתוח בלוג חדש.חח

 

 

אז, היה טיול שנתי והיה כיייייף (:

 

חוץ משני החארות האלה שהרסו את הטיול לכמה ילדים , אבל לא לי, הם יכולים להמשיך ככה, אבל לי, זה לא יהרוס את המצב רוח.

 

*ביום הראשון הלכנו איזה 6 שעות , וואי זה היה נורא חח

*ביום השני הלכנו פחות

*רוני (המשצי"ת) סיפרה לי סיפור שהעביר חצי מהזמן, חח , (הוא היה מעניין)

*ביקשתי מהמוכר החתיך דף.חח והוא עדיין אצלי,

*יצאתי בהגרלה ראשונה במקלחת,  למרות שרציתי שניה אבל לא נורא.

*שרף לי כל הגוף , זה היה נורא. בגלל השמש-סיפור ארוך-

*קניתי שוקו ועכשיו אני חייבת לדור 4 שקל, כי 5 כבר החזרתי לו.

*שתיתי בקבוק נסטי שלם,

*ישבתי על החוף בים המלח.

*ראיתי גדי

*צחי הסביר לנו על תקופת היחום של היעלים.

*החלקתי

*החלקתי שוב

*ישנתי באוטובוס (5 דק' זה גם נקרא.)

*הייתי בשירותים ציבוריים, ממש חוויה חח :)

*צחקתי

*צחקת הרבה

*נשפכתי מצחוק

*אנסתי את לירי.

*חח סתם

*צעקתי על אייל ועל שי , באמת . חח הגיע להם :)

*שמעתי הרבה מוסיקה,

*מילאתי דוח לאחר חירבון

*השתתפתי בתחרות

*הפסדתי התחרות (:

*בתחרות הייתי צריכה להוציא מתוך קערת קמח 10 עדשים.

*הוצאתי אחד.

*נפסלתי שניה בפיקולו צפון

*שניה מתוך 34.

*הבאתי לגיא 2 סוללות

*הוא הביא לי נשיקה באוויר

*כי הכרחתי אותו.

*הבאתי לו נשיקה באוויר בחזרה.

*הייתי באוטובוס עם משקפי שמש- ולא ראיתי כלום

*הייתי באוטובוס עם אורות כפויים ומשקפי שמש- וממש ממש לא ראיתי כלום

*הצטלמתי

*צילמתי

*ראיתי השרדות 2 בפעם הראשונה

*גיליתי שאריק (מהשרדות) דומה מאוד מאוד מאוד לסולן של green day

*דיברתי עם המש"צ החתיך עם העיניים הכחולות

*צעקתי לו "עומר"

*קלטתי מה עשיתי

*השתפנתי

*ורצתי לחדר.

 

אני חושבת שזהו בערך

אחרי שקראתי את הרשימה אני חושבת שהספקתי דיי הרבה (:

 

 

נתראה, לא שאני יודעת מתי אני פשוט חייבת קקי -3>-

 

 

נכתב על ידי , 16/1/2009 10:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





585

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובלית זבוב..[[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובלית זבוב..[[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)