לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...Another Day Goes By


It's only after we've lost everything that we're free to do anything


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

קטע שהגיע הזמן שייכתב.


6.8.6

 

דיוויד ברוזה על הבמה, מנגן את "יהיה טוב". הוא ווירטואוז. אין מוזיקאים כמוהו כבר.

אני בתוך היקב, מתחמק מחברי משפחה חטטנים, בורח אל מור. מור.

אנחנו מדברים כל יום. אפילו יותר. אני אוהב את הילדה הזאת יותר מהכל. ממשיך לשרוף את חשבון הסלולרי שלי, מסדר את הראסטות עם המסרגה.

חוץ מזה שזה היומולדת של דודה שלי, זה יום סולידי לגמרי.

 

ואז אני קולט אותו. הוא עומד בדיוק בצד השני של החדר. זקוף, גאה, עם חיוך וטיפה דאגה על הפנים.

"אני... אני אדבר איתך אח"כ".

המראה שעומד לי מול הפנים הוא המוזר ביותר שראיתי בחיי.

הוא ניגש עליי, בצעדים איטיים, מהוססים טיפה, מה שבכלל לא מתאים לבנאדם שעומד מולי.

שיער בלונדיני קצר, פירסינג באוזניים, ג'ינס קרוע וחולצה לבנה עם הוראות יציאה מהמטוס בשעת חרום.

הוא גבוה, רזה, ויותר רחב ממני.

"אני יודע מה אתה חושב"

איך אתה יודע מה אני חושב? איך אתה היית מרגיש

"גם לי זה מאוד מוזר להסתכל על עצמי. כבר שכחתי איך הייתי."

 

ההמשך יגיע בבוא המוזה.

נכתב על ידי nevermindman , 9/9/2007 04:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  nevermindman

בן: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnevermindman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nevermindman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)