לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

CooL Your Engines



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

לא אשבר


לא לא לא זה לא קורה לי

אני לא אשבר.

הגעתי עד לכאן אז אני לא אחזור אחורה.

אני חזקה, אני לא אשבר.

אסור לי להשבר.

מי היא בכלל!?

היא כלום

היא כ"כ כלום

היא כלום ואני חזקה

אני מסוגלת להתמודד עם זה

כן, אני מסוגלת!

 

שבוע טוב

דורין

 

כן נו עידוד עצמי

נכתב על ידי , 1/7/2007 15:58  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittleTiger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LittleTiger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)