לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Voulez vous couchet avec moi ce soir?


....

כינוי: 

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

תזכורת עצמית:


לעולם.

 

לעולם.

 

לעולם.

 

לא לבוא עם האנגאובר לבית ספר.

 

לעולם.

 

(במיוחד כשזה מקהלה.)

נכתב על ידי , 19/10/2007 20:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה קומום לנד יא אללה.


כ"כ כיף לכם

 

לרכל עליי.

 

ללכלך עליי.

 

להמציא עליי דברים.

 

לסכסך ביני לבין אנשים.

 

להוציא לי שם רע.

 

שייבושם לכם. זדיינו.

 

 

 

 

ועכשיו אני מאושרת, ואל תנסו להרוס את זה, כי לא תצליחו.

 

 

 

 

 

 

אתה מושלם. באמתבאמתבאמת 3>

 


 

 

 

רוני את פצצת על. 3>

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/10/2007 20:49  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השטן ממוסקבה. (יש תמונה מדהימה של מישהי מדהימה.)


במוסקבה, להפתעתכם, לא היה קר! (רק בהתחלה.)

 

הטיול היה נחמד, אפילו גיליתי שאמא יכולה להיות נחמדה.

 

אך אמי הנחמדה הגיעה למסקנה משבועיים איתי לבד, שאני צריכה דחוף פסיכולוג. קול.

 


 

ב2 בלילה 3.10.2007 נחתתי לי בארצנו הקטנטונת, משמי התבל, איפה שכל העננים וחלומותיכם המטופשים.

ומשום מה הרגשתי צורך עז להתקשר לדני, כשהיא הייתה אמורה לבוא אליי ב8 בבוקר. כמובן, שהיא לא באה, אז היינו צריכות להפגש בסנטר.

 

עשינו את מעשינו הרגילים בסנטר:

-לאכול

-לשתות

-פוטורצח

*בונוס: בן דוד של סבתא הנחמד מאוד הביא לי 300 דולר, ככה שבנוסף לכל... מדידות המוניות של בגדים שבסופן קנויים חולצה וסוודר.

בזמן מדידת מעיל (שיהיה קנוי בקרוב!!!) בזארה, השיער שלי נכנס מתחת למעיל וזה היה נראה כמו קארה. דני באה ביציאה:"וואו, יהיה לך כ"כ יפה קארה!!!" אני:"חשבתי על זה במוסקבה." דני:"אז יאללה! למה את מחכה?" אני:"יאללה! (מה יש מהמילה הזאת???) בואי נלך לאבנר מלכה!!!

 

אבנר מלכה היה פצוע.

 

במקומו היה אנדריי (שהיה הרבה יותר נחמד מאבנר.) 

 

תוצאה:

אני עם קארה. אני לא קטיה יותר. ממ... יש שם זכרי לקטיה? (נקודה למחשבה.)

 

תמונות לא תראו. גם אותי לא.

 

 

תהנו עם שיערכם, ככל שתוכלו. אם דני לידכם, זמנו קצוב.

 


 

משום מה, שירי ודניאל לקחו קשה מדי את עיניין ה"זה מטריד אותך?" וכרגע אני מצויה חסרת חזיה עם משהו תקוע לי בכוס. יה בייבה.

 


 

אשת חלומותיי. (באמאשלי, חלמתי עליה.)

נכתב על ידי , 4/10/2007 00:14  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheBackwordManTheBackWordMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheBackwordManTheBackWordMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)