לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תתרגלו - אני מיוחדת.


היא אוהבת יותר מידי אנשים, הבעיה היא שהם אוהבים אותה חזרה

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

עדכון אחרי שנים .


חח ואי, שנים לא הייתי פה, אבל אני חייבת לפרוק -

אחרי כל מה שקרה בינינו, אחרי כל מה שלא קרה בינינו, אני הבנתי שהכל היה אשליה שלי .
אני יודעת שהכל היה רק בקטע של ידידות, ולא ציפיתי ליותר,
רק עכשיו סוף סוף הצלחתי להפנים את זה שאתה לא באמת פה, לא באמת אוהב, ועדיין, בקושי.
וזה כואב .. כואב לי לצאת מהסרט שחייתי בו .. כואב להבין שאף פעם לא אהבת וגם לא תאהב ..
אבל עכשיו, שנפל לי האסימון, אני סוף סוף מרשה לעצמי לנסות לשכוח אותך,
את האדם שהיית, את האדם שאתה, עמוק בפנים.
עד עכשיו הייתי בטוחה שאתה אוהב ושמרתי את כל הרגש בלב ..
לא נתתי לו לצאת, לא הרשתי לידידות הזאת לחמוק מליבי כי הייתי בטוחה שאתה תבוא ..
שלמרות הכל, כל מה שקורה מסביב, הייתי בטוחה שעמוק בפנים אתה אוהב, אפילו רק קצת . 
היום ? התבגרתי, אני מקווה לפחות .. אני כבר לא ילדה תמימה .. הבנתי והפנמתי שהאהבה לא תמיד מנצחת ..
זה קצת כואב לאבד את התמימות הזאת, אבל נמאס לי לחיות באשליה .. אני עכשיו עוזבת.. לתמיד.
אם תרצה, תדע איפה למצוא אותי .. אתה יודע.
אני לא רוצה לקוות יותר לכלום ..
אני היום יודעת שככל שהתקווה גדולה יותר כך גם האכזבה גדולה יותר.
אני גם לא נפרדת ממך.. אני יודעת שלך זה לא משנה אם אני כאן או לא.
אני יודעת שבעוד תקופה מסויימת אתה בכלל תשכח מי אני .
אני משתדלת לא לבכות, רק רוצה להשאיר אותך מאחוריי ..
אני בטוחה שיבוא היום בו אני אשכח אותך, אני לא יודעת בדיוק מתי זה יהיה אבל היום הזה יגיע ..
עד אז הדרך שלי תהיה ארוכה, קשה, וכואבת .
עד אז עוד ירדו לי הרבה דמעות, עוד יהיו הרבה לילות בהם אני לא יוכל להרדם,
ועוד הרבה חלומות שבהם אתה תופיע.. אבל בסופו של דבר זה יקרה.
בסופו של דבר יגיע הרגע שאני לא אתרגש כשמישהו יזכיר אותך..
יגיע הלילה שבו אני לא יחשוב עליך לפני שאני נרדמת..
יגיע היום בו אני לא אכתוב עליך ולא אכתוב אליך.
עד כמה שזה כואב וקשה לי, אני מוותרת עליך סופית .
אני מקווה שתמצא את דרכך אל האושר ושאני ימצא את שלי ..
אני מקווה שזאת שתחליף אותי לא תעשה לך את מה שעשית לי,
אני מקווה שיום יבוא ואני יפסיק לקוות ..
בינתיים אני אוהבת, בינתיים אני כואבת .. בינתיים אתה מאושר ושמח.
אבל הכל רק בינתיים ..כי הגלגל מסתובב ..
יבוא היום בו אני יהיה למעלה ואתה למטה ..
אבל זה לא מה שאני רוצה שיקרה, כי למרות הכל איני מאחלת לך שום דבר רע .. אלא להפך, רק טוב .
עכשיו אני רק מקווה שיגיע בוקר אחד בו אתה תתעורר ותזכר בי ..
תיזכר בי, ותנסה, תנסה להגיע -
אני רק מקווה שיגיע שבאותו הבוקר - לא אזכור אותך יותר .
אבל בינתיים אני אוהבת ..
 

נכתב על ידי , 7/12/2009 22:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוגה ב-9/12/2009 19:40
 





6,162

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופירי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופירי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)