לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*-*All My Life *-*

הבלוג שלי יעסוק על החיים ה... לא ידועים שלי... ועל עוד דברים כפי שאתם תירצו D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

תוצאות למאחורי ת. התצוגה ותחרות חדשה.


שלום לכולם : ]

אז לפני די הרבה זמן הייתה בבלוג תחרות של מאחורי תמונות תצוגה. והזוכה ופרס (שיופיע בקרוב) למטה.

** משהו חשוב להבהיר: שלושתיכן (יואנה, לינה וחלי) חברות נורא טובות שלי. כך שלא הייתה לי מישהי שרציתי שתזכה. המנצחת נקבעה בהגרלה !! כל המקומות מקבלים פרסים !! **

 

מקום 3- חלי

מקום 2- יו יו

מקום 1- לינה

כל הכבוד לזוכות XP

 

אני אדבר איתכן על הפרסים כבר...

 

ותחרות חדשה: מאחורי המסכים.

1. 2. 3.

 

מישה רוצה להירשם שירשום בתגובות !!

 

בהצלחחהה !!

 

 

נכתב על ידי Pepper :]] , 11/10/2007 20:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Pepper :]]

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPepper :]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pepper :]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)