לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


cut the bullshit

כינוי:  because.

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

hello?


יש פה מישהו??

יש פה מישהו??

יש פה מישהו??

יש פה מישהו??

 

הבנתם? זה כאילו ההד שלי כי אין פה נפש חיה.

 

אזזזז...

שקלתי לרגע לחדש את הבלוג,

ואז התחרטתי.

ואז שקלתי את זה לעוד רגע,

ואז התחרטתי.

ואז שקלתי את זה לעוד כמה רגעים

ואפילו שיניתי עיצוב ועדכנתי כמה דברים ברשימות!

ואז שוב, התחרטתי.

בסוף, חזרתי לכאן כנועה, מקבלת את העובדה שעולם חדש השתלט על כוחותינו (או לפחות כוחותיי...),

הידוע לחלק מכם בשם
ולשאר בשם- "the most awesomest place on earth"

ולכן אין שום טעם לנסות לשוב לכאן בזמן הקרוב.

that would be compleatly pointless.

 

ובכל זאת, לפני שאני עוזבת ומשאירה אחריי בלוג פתוח להזדמנות שאולי תבוא והרבה, הרבה זכרונות יפים ומכוערים מתקופות שונות ומשונות בחיי, עליי להמליץ לכם על מספר דברים שאולי לא הכרתם ואני ממליצה- לא, דורשת בתוקף(!) שתראו לפני שתמותו.

ואלה הדברים להלן:

 

כמו שציינתי ממש פה למעלה, המילים "tumblr" ו"the most awesomest place on earth" הם בעצם לינקים לאתר אחד שבתוכו נמצאים כל הדברים הטובים בעולם הזה. אני לא מתכוונת להסביר יותר מדיי, פשוט תלחצו על הקישור ותתמכרו.


  רואים את הבחור החמוד הזה פה למטה?

קוראים לו Charlie McDonnell, אבל הוא יותר מוכר בשם CharlieIsSoCoolLike. אם אתן/ם אוהבות/ים בנים בריטיים חמודים עם מבטא בריטי חמוד ושיער אדום וחמוד שהם, בנוסף להכל, חננות עם קבלות, כותבים שירים, אוהבים לעשות דברים ממש מפגרים ויגרמו לכן/ם להשתין מרוב צחוק...זה האיש בשבילכן/ם (; (כן, הסיומות במשפט הזה מכוונות קודם כל לנקבה בכוונה תחילה. משום מה דווקא לנשים יש נטייה להתאהב ביצור החמוד הזה פה. יש מצב שאני אולי בהחלט כנראה אחת מהן.)

הוא פשוט אחד היוטיוברים הטובים שיש ואני מבטיחה שתתאהבו.♥

תתחילו עם הוידאובלוג הזה. זאת התחלה ממש טובה(:

 




כן כן.

A Very Potter Musical





אם אתם אוהבים הארי פוטר, או יותר נכון מכורים קשות להארי פוטר, אתם תאהבו את זה.

לא, זה לא איזה נסיון לעשות הצגה מפגרת מהספרים. זה סוג של מחזמר סאטירה על הארי פוטר וזה ממש ממש שובר! חובה לצפייה. באמת.

אם אתם מתקשים קצת לשמוע מה הם אומרים כי הסאונד פה לא הכי ברור בעולם, יש גם את זה עם כתוביות באנגלית (שימו לב הפלייליסט לא לפי הסדר!), או את זה עם כתוביות בעברית...אבל זה לא מומלץ, עברית הורסת הכל חיחיחי.

יש גם מחזמר המשך:


 

A Very Potter Sequel, indeed.



גם לזה יש כתוביות באנגלית וכתוביות בעברית.

שניהם מעולים, אהבתי יותר את הראשון (:

אני חוזרת, הצפייה חובה.

 

 

אוקיי, אז זה כל מה שיש לי להגיד לכם היום.

אולי יום אחד אני אחזור לישראבלוג.

אולי זה יהיה עוד שנה, אולי עוד שנתיים...

אולי גם מחר, חה.

מקווה שהשארתי אחריי דברים שיעשירו את החורים העצומים בהשכלה שלכם D:

byeeeee




http://www.youtube.com/watch?v=LpJ3yzUPbL0
נכתב על ידי because. , 23/11/2010 17:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,057
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbecause. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על because. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)