לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

שיכרון חושים ואהבה.


I Say Yes When My Heart Is Sayin' No

Avatarכינוי:  נעל סגולה 3:

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


אין לי מה לכתוב פה בכלל

אני כבר לא מביאה פה רגשות

רק שעמום

אתם רוצים מה אני מרגישה?

אכפת לכם בכלל?

אתם רוצים לתמוך או לספר לי שיהיה בסדר?

כי נמאס לי לחיות בציפיה לאלפי שקרים של טוב

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=478393

תקראו אם אתם חייבים

לא כותבת פה יותר

גם לא שם... לפחות לא בזמן הקרוב

אל תשאלו אותי לשלומי

אל תעשו כאילו אכפת לכם

אתם לא תצליחו לעזור לי בכל מקרה


הדמעות חוזרות

נכתב על ידי נעל סגולה 3: , 5/12/2007 22:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AYELET has a GUN. ב-24/10/2008 21:12
 





4,330
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעל סגולה 3: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעל סגולה 3: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)