לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


what if god was one of us ?

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

ומרוב אהבתי...


ומרוב אהבתי, לא יכול להראות אהבה
ומרוב אהבתך את עצובה עצובה
ומרוב שמחתי החיוך נעלם
ומרוב שמחתך את בוכה בוכה
ומרוב הרגלי לחושך לא רואה אור
ומרוב הרגלך לאשליה קשה לך לעצור

אז בואי נתחזק יחד
את עם עצמך ואני איתך
וכמו שכבר אמרתי פעם
שילך הפחד, שילכו הדמעות
תהיי שלי, אהיה שלך
והכי חשוב שכל אחד יאמין בעצמו

כי מרוב אהבתי לא יכול להראות אהבה
מרוב אהבתך את עצובה עצובה
מרוב שמחתי החיוך נעלם
מרוב שמחתך את בוכה בוכה
מרוב הרגלי לחושך לא רואה אור
מרוב הרגלך לאשלייה
קשה לך לעצור

אז בואי נתחזק יחד
את עם עצמך ואני איתך
כמו שכבר אמרתי פחד
שילך הפחד שילכו הדמעות
תהיי שלי אהיה שלך

הכי חשוב שכל אחד יאמין בעצמו

מרוב הרגלי לחושך לא רואה אור
מרוב הרגלך לאשליה קשה לך לעצור


נכתב על ידי , 25/12/2007 22:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל כך קשה .

נכתב על ידי , 24/12/2007 19:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חושבת


שקשה לי שדבר טוב אחר יבוא עם השני , ואני גרועה בבחירת החלטות וזה חבל . אז ניתן לגורל לעשות את שלו .
אז ימי הולדת מתחילים לבוא והכסף מתבזבז בכמויות אבל בקטנה . העיקר שיש חיוכים על הפרצוף והכל מעולה.
"
And rain falls angry on the tin roof
As we lie awake in my bed
You're my survival, you're my living proof
My love is alive and not dead
Tell me that we belong together
Dress it up with the trappings of love
I'll be captivated, I'll hang from your lips
Instead of the gallows of heartache that hang from above"

איזה שיר מדהים.
חורף קריר שיהיה לכם.3>
נכתב על ידי , 20/12/2007 23:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורטל ב-21/12/2007 17:41
 



לדף הבא
דפים:  

6,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל.™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל.™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)