לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג זה הוא חצי פיקטיבי ככה שאל תתייחסו ברצינות על כל הירידות שלי כאן

כינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אני עוברת בצפר!!!!


 

~למטה~

נכתב על ידי , 25/8/2007 19:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/12/2007 16:52
 



אני עוברת בצפר!!


 

כן כן,

בגלל הפוסטים המושונים של מעיין ושלי לא הספקתי לרשום את זה,

אני עוברת לבצפר אחר, אני לא יודעת אם זה לעניין לרשום איזה.

כי אני שונאת את השכבה שלנו, היא כלכך גרועה.

ומאי מור אם את קוראת את זה, את מפגרת!!!!!

את כלכך טיפשה שזה לא יאמן!!!

(סליחה פרקתי כעס על המפגרת הזו)

אבל אני מתחילה שם דף חדש כאילו, וזה הולך להיות ממש כיף.

כאילו, אתם יודעים, אולי השכבה הזו תהיה נורמלית.

אני גם מתחילה את המגמות בכיתה י' ולא ביא' כמו בבצפר הקודם.

וזה ממש שווה, כי בחרתי את שתי המגמות שאני הכי רוצה- ביולוגיה ותיאטרון.

ביולוגיה כי זה מעניין אותי מאוד, רפואה, ביולוגיה, מדעי המוח (שלמדתי בקורס באוניברסיטת ת"א בחופש), רק תנו לי ידע!!

ותיאטרון, הייתי היום במפגש של המגמה, זו מגמה כיפית מאוד, לומדים תיאטרון שזה דבר ממש ממש כיף ומעניין, חוץ מזה חלק גדול מתיאטרון הוא פילוסופיה, מישהו קרא לי "הומנית" במקרה?

זה גם ממש מרגיע, כאילו, בכל הלימודים האלה נראה לי שאני צריכה כמה שעות הגיוניות של רוגע.

חוץ מזה יש שם אחלה בנות :)

ואחרי שהבנות מהמגמה שלמדו שם גם בחטיבה, הבנתי שבכל שעה חופשית מגיעים למרכז המסחרי שלהם, שהוא ענק!!!

יש בו מק, בגדים ומלא חנויות.

והכי כיף זה שהוא ממש אבל ממש ממש צמוד לבצפר!!!

אני מתכוונת לפתח את השנה ברגל ימין מבחינת לימודים.

כמובן שגם במחינת חברים, אבל אני צריכה להתחיל עם הלימודים ממש טוב, אם אני אתחיל ככה ככה זה רק ילך ויהיה גרוע יותר.

כי עכשיו, כשאני בתיכון, מה שאני לומדת ב-א-מ-ת מגיע לבגרויות!!, וצריך לרשום הכל וכאלה.

בקיצור להיות תלמידה טובה.

בקשר לפוסטים שלי ושל מעייני.

הם פיקטיביים, אם יש לכם בעיה איתה, אל תכנסו...

נכתב על ידי , 23/8/2007 00:26  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אולג ב-28/4/2008 15:54
 



המדריך המושי מושלם ללוזרית המתחילה - חלק ב'


 

למטה אהוביי :]

סליחה על ההקפצה....

3>

נכתב על ידי , 17/8/2007 01:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של danielrrr ב-25/8/2007 20:26
 



לדף הבא
דפים:  

2,022
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdanielrrr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על danielrrr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)