לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'f you can make a girl laugh, you can make her do anything.


I'm only insane on days that ends with 'Y'

כינוי:  XxX.i.need.you.XxX

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

שנה טובה? :\


טוב.. אז מה שקרה עד עכשיו לא כל כך מראה לי שתהיה שנה טובה -

יצאנו למקס ברנר, היה כיף, אבל לא הרגשתי קשורה. מזל שדורין הייתה שם, הרגשנו לא קשורות ביחד. חזרתי הביתה, הלכתי לישון, ירדן התקשרה, דיברה איתי כמה דקות, אפילו לא זכרתי את זה, ויום אחרי היא אמרה שהייתי ממש מעצבנת. רבתי עם יואב, ועכשיו הוא ממש מקלל אותי ושונא אותי ואומר שאני הורסת לו את השנת הדרכה. וגלוש רוצה לפרוש, ברצינות. אני באמת לא יכולה עם כל זה, איפה גל? אוף.

 

הדבר היחיד שהיה טוב עד עכשיו, נראה לי, זה הילדים החדשים האלה. ג'ייסון פשוט חמוד. אבל, גרב וחור בה, יש לו חברה.

 

הרבה אנשים אומרים דברים, חלק מהם אומרים שכשהכל ממש גרוע ולא יכול להיות גרוע יותר - מגיע מצב יותר גרוע מזה, וחלק אומרים שמגרוע רק אפשר לעלות.

 

 

אני ממש מקווה שבאמת, מגרוע רק אפשר לעלות.

 

שתהיה שנה טובה.

נכתב על ידי XxX.i.need.you.XxX , 2/1/2008 13:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,960
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxX.i.need.you.XxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxX.i.need.you.XxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)