לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שתגידו...!


אני בלונדיתת=] וגאההההההה!

כינוי: 

בת: 29



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ח'-2....... אוהבת אתכם..!


            נגמר בצפר!!...שלום ח'-2=)

 כל הצוחקיים.....כל הצעקות כל ההברזות..........כל הריבים הכול כאילו מאחוור!

 

אני לא מאמינה שבאמת אנחנו נפרדים!

כאילו עד שיתרגגלתי! פאק...להלחלייף כיתה עכשיו מה קרה..?

עכשיו אם לחשווב על זה..!

לא הייתי רוצה להיות באף כיתה אחרת חוץ מח'-2

מה לעששות הכייתה שולטטטת! הכי באלגנים הכי גיבוש...... בנוות בנים..! חבל ליפרד................!!!!!!!!!!

כל כך הרבה  דברים עברנו:] טיול שנתי...:] משהו חזזזק!! ביותר.:] חעחע

 

פאק ילדיים אני אוההבת אתכם כל כךךךךך....!!


תמוונה ישנהה:] אבל מזה יפה:] אני עוד שיער אררוך!:]

 

אווף צילמתתי כל כך הרבה תמוונות ביום האחרון... ובטיול השנתי לבסינמה סיטי..:] ובמוזאון המדע...

אבל הבלוג החליט שהוא לא רוצה להעלות אותם!!

פויה בלוג....,בלוג רע!!

אוף מבאאס..! כל מי שרוצה התמונת שידבר איתייי באיסי:]

אז ח'-2..:] אין עלייכם :]

בהצלחה בתיכוו!:]

אוההבת אותכם מאאוד מאאוד מאווד מאאאאאוווד!!:]

בנות- יום שני 6 וחצי לדיזינגוף:) הולך להיות בנזנה....

-סקס והעיר הגדולה-

 עוד ניפגש:]

 

ח'-2 שלייטה:] המבין יבין XD
לכל אלה שיתעקשו לראות תמונה שלי:] חעחעחע יתעקשו

 תמונה עלובה שלי:] בל אני אם אנה:]  אנצ'יק פרוטקוב מח'-2.......

 

בייי אנשים חופש נעעים שמרו על עצמככם!!:]

נכתב על ידי , 12/7/2008 15:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתיי!!.......=P


אז שוב אני פה.......

כמה, זמן זמן לא עידכנתי..?!

יתגעגעתי לחפירות של עצמי:]

 

לא עבר עלי כזה הרבה מאז......

אז ככה

-נסעתי לאוקראינה....

-סיימתי בצפר

-היתקבלתי למנהל עסקים!!!.

-הכרתי מיליון אנשים חדשים

-אהבהאהבה......חברD=

שהיה לו אמתול יומולדת..... אם הייתי לפחות רואה אותך להגיד מזל טוווב! -_-

-הסתפרתי.... (קוצים ורודייים XDXD)

-קנייתי מצלמה XDXD

-עבודה:]-חומוס גבעתיים...

-התחלתי לא לזהות את האופי שללי!!!! אני הופכת לתמימה ועדישה!!!!!

 

אז אלה החיייים:) תגיבו אם לא אני ירצח אתכם בלילהה!! ברווור זונות!

 ז'אנצ''ק לקחתי תמונות מהבלוג המאוד שקס שלך:]............. לאפ יו סואו מאצ'

 

 

 

נכתב על ידי , 4/7/2008 12:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkoshka=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על koshka=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)