לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים עפ"י noam


my life, my way

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

קייצת 2009


אוקיי, ביום שבת נגמרה הקייצת.

קייצת זה קייטנה של השומר הצעיר, שבה אנחנו הט'ניקים וגם חלק מהי'ניקים מדריכים ילדים שסיימו ג' עד ילדים שסיימו ז'...

אני הדרכתי מסיימי ה' ומסיימי ו' ביחד כי היו מעט ו'ניקים...הדרכתי ביחד עם רועי, היה קשה אבל מדהים.

בשבת, היה מין מסיבת סיום לקייצת בבריכה, ואחרי שהחניכים הלכו אנחנו (המדריכים, צוות טכני והראשראשים) נשארנו בבריכה והיה אדיר.

אחר כך כולנו הלכנו לעמרי, לאפטר מטורף והיה באמת הכי כיף בעולםםםםםם. נשארנו אצלו עד 2 לפנות בוקר בערך (:

 

היום (היום ראשון) קמתי כבר ב7 (אחרי פחות מ5 שעות שינה) והתחלתי קייטנה עם נוי.

הילדים היו חמודים, אבל הייתי שפוכה מעייפות אז לא בדיוק הראתי התלהבות ^^"

 

מחר (יום שני) יש ב5 בערב הפתעה שבר ויובל (משכבת צוותא- מסיימי י' בשומר הצעיר) הכינו והיא עד יום שלישי בבוקר אז עדן (אחותי) תחליף אותי ביום שלישי בקייטנה עם נוי (:

 

זהו בינתיים, כבר התרגלתי שאין תגובות כי אפילו אני בקושי נכנסת לכאן אז אני לא אבקש שתגיבו XD

נעם 3>

 

נ.ב: המחשב הרוס, נכנסתי מהלפטופ של אבא =\

נכתב על ידי , 16/8/2009 21:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדצ"ופי 2009


אומייגאד. ביום חמישי (ה30 ליולי) חזרתי מהטיול הכי מדהים בעולם.

זה היה סמינר של השומר הצעיר. 10 ימים. 5 ימים בשטח- בנייה צופית, ו5 ימים בבית ספר כלשהו בכפר בלום- מד"צים. החלק הצופי היה קצת קשה...עבודה כל היום, בחום, ואז שעות שינה מועטות בלילה, בשק"שים...בנוסף, היו שם שירותים כימיים, מסריחים וחנוקים, של חצי מטר על חצי מטר, שאם אתה נמצא שם יותר מ10 שניות אתה מרגיש כמו בסאונה. אבל אז הגיע החלק העיוני, שהיה קל יותר, ישנו בבית ספר, בכיתות וכל היום ישבנו במזגן ועברנו את החוגים בכל מיני נושאים שקשורים להדרכה...גם שם לא ישנו הרבה, אבל לפחות הייתה מקלחת ושירותים נורמאלים...חח...הכרתי המון אנשים חדשים, מכל הארץ, קיבלתי המון כלים להדרכה וגם למדתי דברים בצופיות...אבל הכי חשוב לדעתי, הוא שהתגבשתי עם השכבה שלי מהקן...בלילה האחרון (נראה לי) היה מפקד אש מגניב וקיבלנו גם סיכת הדרכה וסיכה של הטיול...אה, אני אחזור קצת אחורה, לערב ה...7 נראה לי, היה כדורגל שולחן אנושי, קצת קשה להסביר את זה אבל אני אנסה: היה מגרש, שלאורכו היו קשורים חוטים כמו המוטות בכדורגל שולחן, מכל קבוצה היו נקשרים אנשים לחוט ויכלו לזוז רק לאורך החוט, כמו בכדורגל שולחן...בקיצור מקווה שהבנתם...אז בערב שהיה את הטורניר הזה, היו גם אנשים מהתנועה העולמית, פגשתי שם אחד בשם רפאל, חתיך בטירוף, בן 17 מבלגיה...חחח.

 

אוקיי, עוברים ליום האחרון, לקחתי מהמון אנשים פייסבוק, מסן, אייסיקיו ופלאפון, נפרדנו ועלינו לאוטובוסים...כשהגענו לקן, ראינו כמה אנשים מחכים בחוץ, ואז את שקי (שקד, אחד האנשים מהקן, שנה מעלינו) מנופף לנו בדגלים של הקן, זה היה ממש חמוד חח...חיבקנו את כולם ואז התקשרתי לאבא שהגענו ושיבוא לקחת אותי הביתה ^^...הגעתי הביתה וראיתי על הדלת שלטים שעדן וגל (אחותי ואח שלי) הכינו לי של "ברוכה השבה" ואז כזה נכנסתי וחיבקתי אותם ואת אמא, התקלחתי, אכלתי בערך כמו 3 אנשים ונרדמתי בערך ב11 בלילה חח (זה נחשב מוקדם, בכללי)...

 

אז זהו, רק רציתי לשתף את כל מי שיהיה לו כוח לקרוא את הפוסט החופר הזה בטיול הכי מדהים בארץ, סליחה, בעולם כולו...באמת, חוויה מדהימה שאני לא אשכח בחיים...פשוט הסמינר המושלם...יצאתי ממנו עם: שומרית של הסמינר, סיכה של הסמינר, סיכת הדרכה, המון חוויות, המון שמות בפייסבוק וכתובות מסנג'ר חח, המון אנשים חדשים שהכרתי, כלים להדרכה ומצברוח מדהים לשבוע הקרוב D:

נכתב על ידי , 2/8/2009 17:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,596
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעם (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעם (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)