לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קושקוש


היום יום הולדת, תראי יש פה סוד ישן חדש. לפרוס את הלחם, לגעת במשהו קצת מושלם..

Avatarכינוי:  ג'ינג'ית

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

שיווואו!


שיווואווו! אני לא מאמינה שזה נתן לי להכנס לבלוג שלי!!!

וואו לא הייתי כאן איזה מאה שנה.. לפחות.

מאיו כאן לידי ואומרת שאני כנראה מאוד זקנה. זה נכון.

לפני איזה שבוע קיבלתי תעודת זהות, והסתכלתי עליה וחשבתי:

עכשיו אני גדולה.

נכון תעודת זהות זה מין סממן כזה של בגרות?

כאילו מכאן אתה כבר לא ילד...

אי אפשר לעשות כ"כ הרבה עם תעודת בגרות, חוץ מלהכנס לקמפוס בגבעת רם

ולהתפס ע"י המשטרה. P:

בלוג.

מעניין איך עכשיו זה כבר לא מעניין אותנו, כי פעם לכולם היה בלוג.

אולי עכשיו אנשים מדברים יותר עם אנשים ופחות דרך המחשב.

אולי יש להם מחסום כתיבה.

ואולי הישרא בלוג לא איפשר להם להכנס כמו שקרה לי!!!! @!%#$@

 

מעניין אם אנשים עדיין נכנסים לכאן(?)

אני אשתדל לכתוב כאן מדי פעם,

עכשיו שאני יודעת שזה אפשרי.

אה, וגם חשוב לי להגיד שאני אוהבת את מאיו ושמחה מאודמאודמאודמאומדמאוד שהיא חזרה D:

 

 

 

 

-אביגיל-

 

נ.ב. עכשיו שמתי לב שעברה שנה מאז שכתבתי פה בפעם האחרונה... ^^

 

נכתב על ידי ג'ינג'ית , 7/5/2010 15:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,210
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ינג'ית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ינג'ית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)