לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Safe Place



כינוי:  פיצפוצי

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2018

הרגע הזה שאתה מגלה שהבוס גונב ממך..


נפלאות העבודה במכירות .

היום גיליתי שהבוס שלי גונב לי מכירות, משנה להם את השם כדי שלא  אמצא אותם ונכנס ליומן שלי ומוריד לי משימות מעקב.

מצפה שאשכח מהם

כנראה שהוא ממש חושב שאני טיפשה 

 

כולי מלאה בתחושת עצבים מריצה בראש איזה שיחה תיהיה לי עם המנהלת מעליו .

מה להגיד ואיך להגיד ואיך להתפוצץ.

 

 פשוט לא ייאמן ..

ויש לי הוכחות ולא רק זה גם שמעתי שהוא עבר שימוע בעבר על אותו עניין.

 

כזה אפס של בן אדם

לא ייאמן! 

 

מרוב כעס לא מצליחה להירדם

נכתב על ידי פיצפוצי , 16/7/2018 23:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/7/2018 08:16
 



עולים למעלה!


אחרי נפילת מתח חריפה מתחילה להרגיש טיפה יותר טוב 

אין כמו לפרוק את הרעל שבפנים ולהמשיך קדימה.

 

אז אתמול סוףסוף הזמנו כרטיס טיסה לארהב . 

לבכיר ליבי אישרו ויזה ואני חידשתי את שלי. 

טיול ארוך של שנינו ביחד חודשיים ואחר כך נשארת אצל בת דודה לעוד חודש וחצי. 

 

אני והוא לא נפרדנו אחד מהשני לתקופה ארוכה ב4 שנים האחרונות. 

אז קצת קשה לי עם המחשבה שחודש וחצי אתגעגע אליו. 

אבל הכל עובר. 

 

אחר כך נחזור לארץ ומשם נטוס לעוד חופשת סקי מטורפת 

לשבוע בצרפת.. לארק אקסטרים מועדון של קלאב מד שעבר שיפוץ מטורף לגילאים 18 ומעלה. 

אמור להיות אש! נוסעים כ14 חברים.

 

שכחתי גם לציין רגע לפני הטיסה עושה קורס צלילה 2**

 

 

עוד חודש וחצי לסבול בעבודה .. עוד קצת......

 

לשמור על אופטימיות!! דברים טובים באים ממש בקרוב

 

בכל אופן בעל הדירה שלנו מוכר את בדירה אז רגע לפני הטיסה  

 

נכתב על ידי פיצפוצי , 16/7/2018 07:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

72,619

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיצפוצי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיצפוצי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)