לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ThE FlyinG SarcastiC MonsteR BloG


What?! I Thought I Already Told U That God Is A Flying Spaghetti Monster !  

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 445441315 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

היסטוריה, היסטריה, ומה שביניהם.


התגעגעתי לבלוג 

אני צריכה לכתוב יותר זה בטוח 

 

אז בין היסטוריה מהפכנית שנרשמת כרגע במצריים להיסטריה הגוברת במדינת ישראל מחשש להשתלטות של גורמים מוסלמים קיצוניים במצרים יש עוד כמה דברים.

היום יום שבת

אז שבת שלום לכם חברים :)

 

כמובן שאני כמו כולם מוטרדת מאוד מאוד מהמצב והכל .. זה אכן מפחיד ומתעורר בי רצון עז לקחת את הרגליים שלי ולברוח.. 

אבל

שכחתי לגמרי שלא עשיתי את המצעד של השירים שעשו לי את 2010.

חבל .. טוב נו נחכה עוד שנה.

 

מה קורה איתי עכשיו בעצם ? בצפר חדש חברים חדשים תחומי עניין חדשים אבל בעיקר הרבה שקט תעשייתי.

לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל אני מתמקדת.

אני. מיקוד. כן כן חה חה .

אני לא מאמינה לעצמי 

אבל זה קורה. 

אני לא פעילה בהמון תחומים כמו שהייתי רוצה להיות פעילה וחבל .. כי 

חבל

אבל 

יש לי זמן להתמקד בעצמי כרגע

 

אז שבת שלום לכם חברים :D 

עידכון קצרצר זה היה

שלכם 

פזית חיבוק של הסוררת

 

 

 

נכתב על ידי , 29/1/2011 10:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,538
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPazPaz :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PazPaz :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)