לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ואני רק רציתי לכתוב...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

קישקוש


ההבדל הקטן שמפריד ביני לבין אנשים רבים אחרים

ההבדל הזה שעושה אותי למה שאני ואותם למה שהם.

לכאורה הכל טוב ואז במבט שני לא כל כך.

אני לא יודעת מה יש לי כבר הרבה מאוד זמן...

מה באמת יש לי?

למה אני לא מצליחה לראות את חצי הכוס המלאה?

ולמה אני פאקינג עם עיניים בריצפה? הכל טוב! או לפחות הרוב...

ואולי אצלי הכל בסדר וכולם טועים?

אני מפחדת...

נכתב על ידי Natally , 11/11/2012 09:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכעס והשברים


ערמות של כעס


אין מקום לאכסן את הכל


הכעס גובר על ההגיון


הכעס בעצם כמעט גובר על הכל.


זה לא אני שמדברת זה בכלל הכעס שמדבר במקומי.


ואז נוצרים השברים.


ערמות של שברים


שברים על גבי שברים.


ואז מנסים לאסוף אותם ולהרכיב מחדש


כמעט בלתי אפשרי


אבל בחיים כמו בחיים הכל אפשרי...

נכתב על ידי Natally , 2/11/2012 02:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Natally

מין: נקבה

תמונה




4,907
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNatally אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Natally ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)