לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שמים כחולים ועננים לבנים

בלוג פשוט על אדם לא פשוט


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אושר עילאי...


כל כך שמח... לא הייתי ככה המוןהמון המון המון המןו המןו המןו זמן ...

כל כך שמח D:, אז היינו בפולין, פגשנו אנשים טובים.. היינו במקומות רעים..

אבל זהו, הבנתי שככה זה.. אני הולך לעזור לאנשים ולהנהיג אותם לדרך חיים שמחה יותר.
ופגשתי שם מישהי ממש סבבה, חבל שזה לא ילך .. היה יכול להיות סבבה :)

הני אני, מבטיח לכל העולם.. אם עזרה תצטרכו.. אותי תחפשו

רז-  מעכשיו מגן אנושי :)
נכתב על ידי ר. צופה בעננים , 8/11/2007 01:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ר. צופה בעננים

בן: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לר. צופה בעננים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ר. צופה בעננים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)