הפיהוק המתמשך נולדתי עייף ואני חי כדי לנוח |
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
אוקטובר 2009
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
הבלוג חבר בטבעות: | 10/2009
ככה לא בונים קמפיין (או למי לעזזאל אכפת מדביר?) כמה טעויות אפשר לעשות בקמפיין אחד? היום שאלתי רנדומלית אנשים בעבודה שלי על מה הם חושבים שהפרסומת עם דביר בונדק, כמעט כולם אמרו שמדובר על פרסומת שמדברת על עזיבה של בנק מזרחי. כן כן, עזיבה של בנק מזרחי ולא התחברות לבנק. כולם מכירים את דביר בונדק כשחקן שמייצג את הלקוח של הבנק האחר, אבל בכל הפרסומות הקודמות הוזכר שמו של בנק מזרחי לטובה, הייתה איזו קונטרה, בקמפיין הנוכחי כל מה שאנחנו מקבלים זה את הצבעים של בנק מזרחי, את הקריאה לעזוב את הבנק, ואת הדיווח שכולם עוברים. אני לא יודע מה איתכם אבל קריאה גנרית לעזוב את הבנק כאשר ברקע יש את הצבעים של בנק מזרחי וכאשר לא מוסבר לאיזה בנק עוברים מעוררת בעיקר את התגובות שקיבלתי מהאנשים מהעבודה שלי. קמפיין שקורא לאנשים לעזוב את בנק מזרחי.
| |
| |