לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Undecided


your mother so fat XD

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 261746869 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

סיכום שבועי וציטוטים מצחיקים ממשפחת סימפסון


אין לי כוח ממש לחפור אז אני ארשום בנקודות את כל מה שהיה השבוע..

 

ביום ראשון -חגגתי את יום ההולדת ה17 שלי ,בעצם לא ממש חגגתי

 - אמא שלי קנתה לי פלאפון חדש.

                - אחותי קנתה לי פיג'מה וסלסלה מלאה במוצרי טיפוח

                -אחותי הקטנה הכינה לי ארוחה מתוקה - מאוד מאוד מוזרה

 

ביום שני -נסענו לנאפיס(מסורת משפחתית,לנוסע לשם לכל מי שחוגג יום הולדת) היה ממש נחמוד היו במסעדה עוד 3  אנשים שחגגו שם יום הולדת + חתן וכלה ושבאו עם השמלה והחליפות (מאוד מוזר..)

 

ביום שלישי -הלכתי עם אבא שלי לצו ראשון שלי היה ממש נחמד ראיתי שם אנשים שהרבה זמן לא פגשתי. ויחסית היה בסדר,כולם אמרו שלי שזה היה מעצבן אבל אני נהנתי=]

הייתי שם חמש שעות לעומת אלסי שהיא מקרה מיוחד שהייתה שם שמונה שעות..

 

ביום רביעי- הייתי בבצפר ,לא משהו מיוחד ,התכוננו למגן במתמטיקה

 

ביום חמישי - הייתי בבית סוף סוף -יום לפני מגן

 

יום שישי - מגן במתמטיקה היה ממש בסדר,מקווה לתוצאות טובות

 



שמתי לב שאהבתם את הפרק שעשיתי על הציטוטים של בובספוג אז היום יש ציטוטים ממשפחת סימפסון .מקווה שתהנו=]

(את הציטוטים לקחתי מאתר מיוחד  )

 

הומר סימפסון

 

-המוח של הומר : " זה רעל. מה שלא תעשה, אל תאכל את זה." הומר אוכל.

המוח של הומר : " אוקיי, אתה כבר אוכל את זה, אבל אל תגמור את זה."

הומר גומר את המנה.

המוח של הומר : "אוקיי, גמרת את זה, אבל אל תבקש ..."

הומר : "מנה שנייה בבקשה."

המוח של הומר : "מפגר, פשוט תהרוג אותה!"

הומר : "אני אהרוג אותה אחרי הקינוח."

 

-"מכל העבודות שאי פעם עבדתי, אסטרונאוט, נהג אמבולנס, נהג משאית, מנקה פינים בבאולינג, שוטר, מיסיונר, קראסטי, סמית'רז, ליצן קרקס, מנחה בטלוויזיה, טכנאי גרעין,שליח פיצה,סוחר אלכוהול לא חוקי, מייצר אלכוהול לא חוקי, עובד במכולת, מטפס הרים, מאמן סוסים, שחקן, ראש אגף התברואה, קמע של קבוצת בייסבול, הקוף של מר ברנז, ימאי, קצין בחיל הים, סנדק במאפיה, ראש העיר, מאבטח של ראש העיר, מתאגרף, מורה, חקלאי, מוכר סוכר, מנהל המפעל הגרעיני ומבקר מסעדות, עבודתי כשוטר הייתה הטובה ביותר!"

 

-הומר: "יש לו את כל הכסף בעולם, אבל יש דבר אחד שהוא לא יכול לקנות."

מארג': "מה זה?"

הומר: (חושב...)"דינוזאור"

 

-בוחן: "הנה המבחנים שלכם, נכון או לא נכון."

הומר: "נכון."

בוחן: "הומר, רק תיארתי את המבחן"

הומר: "נכון."

בוחן: "פשוט תיקח את המבחן ותצליח."

הומר: "לא נכון."

 

-(בהודו): "בסדר, בסדר, אני אראה לפרה שאני מעריץ אותה. (מתחיל לנשק את הפרה) אוי מותק, ירדת במשקל? קדימה מותק, אל תשחקי אותה קשה לחלוב."

 

-"ליסה, ערפדים זו המצאה בדיונית, כמו גמדים, גרמלינים ואסקימואים!"

 

-לילדה אינדיאנית)"איך קוראים לך?"

הילדה:"מהאספהמטנגדומטיטאעמרשינגנדקדדקש"

הומר: "טוב... אני פשוט אקרא לך ליסה ב'!"

 

-"יש רק דבר אחד יותר גרוע מלהיות מפסידן- לשבת בבר ולספר איך נהיית כזה"

 

-הומר: "אני אבא גרוע!" [בוכה]

פטי: "ואתה גם שמן".

הומר: "ואני גם שמן!" [בוכה עוד יותר]

 


 




 

 

נכתב על ידי , 11/7/2008 14:09  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של EFI ב-7/5/2010 22:23



17,829
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPaint Pastel Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Paint Pastel Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)