לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It’s my life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

בא לי לעדכן.. מה תגידו על זה?


כל פעם שאני בדיכאון קליני ברמה קשה אני באה לפה. אבל אז החלטתי, זה מזה לא פייר כלפיכם

אז ננסה לכתוב, בלי דיכאון :)

קודם הייתי אצל קרין עם בן אביב ואורי, היה מצחיק ממש.

 

אורי: "קרין אני מתערבת איתך שאמא שלך על סמים. מינימום מריחואנה"

אני: "כן, באמת. נכון החדר הזה בגינה שאין-לנקוב-בשמו ואף פעם לא נכנסים אליו? מתערבת איתך שזאת המעורת סמים של אבא שלך. סוחרי בדים לא באמת מרוויחים כסף. את מליונרית"

 

מעניין אם תהיה שביתה. באופן אירוני שכזה, המורים ממהרים לשבות. כאילו, ממש ממהרים לשבות. אבל כשחושבים על זה, הם לא מקבלים הרי כסף בזמן השביתה. אז אני לא מבינה - המורים לא צריכים לשבות על השביתה? כאילו, אין להם תאווה לאוכל בסוף החודש?

 

אח, העולם. רק תתנו לי לנהל אותו ואני מבטיחה שיהיה בסדר.

 

וואי דווקא נחמד לא לבכות פה.

לילה 3>

נכתב על ידי , 14/10/2007 02:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט.. מה לעשות?


אז זה מעבר להכל. מעבר לכל דיכאון תקופתי שחשתי אי-פעם.

אני פשוט בדיכאון. אין לי מילה אחרת לתאר את זה

אני מרגישה שאין לי אף אחד בעולם הזה, אין לי בשביל מה לחיות

כולם מנצלים אותי, רק כדי שאני יצחיק אותם.

אף אחד לא באמת רוצה אותי, לא באמת אוהב אותי.

ופגעתי בגילי היום, כ"כ פגעתי וכ"כ לא נעים לי מזה

אבל לא טוב לא בבית ספר. כאילו, אל תבינו אותי לא נכון - אני יוצאת להפסקה, ובאמת שאולי 40 ילדים באים אליי וכל אחד עם הסיפור שלו והבקשה שלו, וההכי אכפתיות שלו.

אבל זה 40 אנשים שאוהבים אותי מבחוץ, ויש לי שתי חברות מבפנים. שתיים. ורע לי. כ"כ רע לי.

עם עצמי, עם הסביבה, עם הבנים.. אין לי ידיד אמיתי אחד עכשיו

נכון הרשימה שם בצד? לא אקטואלי. פשוט אין לי כח לערוך אותה

ובכל זאת, אני מרגישה שאין לי בן אדם אחד בעולם שאם אני אומרת לו שקשה ואני מרגישה לבד, לא באמת רוצה לעזור לי כמו שהוא פשוט רוצה להוכיח שהוא שם. וזה מעצבן

אני שוקלת להתאבד. אני איבדתי את הטעם שבחיים, את היופי

את הצחוק האמיתי, את השמחה.. את האהבה כלפי כולם

הסיבה היחידה שהמחשבה הזאת תמיד נשללת בסוף היא המשפחה, אני יהרוס אותם.

 

רע לי. באמת שרע

נכתב על ידי , 5/10/2007 02:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלמוג:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלמוג:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)